مدیریت جهادی در جامعه نهادینه شود
کد خبر: 4097514
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

مدیریت جهادی در جامعه نهادینه شود

امام جمعه اهر گفت: برای حفظ اعتماد مردم و موفقیت در امور کشور مسئولان باید جهادی کار کنند و مدیریت جهادی را در جامعه نهادینه نمایند.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز  15 آبان‌ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، گفت: برای حفظ اعتماد مردم و موفقیت در امور کشور مسئولان باید جهادی کار کنند و مدیریت جهادی را در جامعه نهادینه نمایند.

وی به ضرورت آشنایی نسل جدید و جوان جامعه با دستاوردها و ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در زمینه جهاد تبیین متاسفانه تاکنون کم کاری های زیادی انجام شده است و باید ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی آنچنان که خواست مقام معظم رهبری است برای نسل جدید انتقال و تشریح شود.

حاجی زاده، گفت: در راستای نهادینه شدن جهاد تبیین استفاده از ظرفیت های دستگاه‌های اجرایی بسیار حائز اهمیت می باشد.

امام جمعه اهر در ادامه ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در نماز جمعه و صحنه‌های دفاع از امنیت مردم و نظام جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر گفت: خدمت به مردم جزو وظایف اصلی مسئولان بوده و باید مدیران و مسئولان ادارات همواره در نماز جمعه و خدمت رسانی صادقانه به مردم حاضر باشند.

ابوالفضل غنی زاده، فرماندار شهرستان اهر نیز در این جلسه بر ضرورت جلوگیری از ورود فرهنگ غلط و بدعت‌ها به جامعه تأکید کرد.

وی برگزاری جلسات فرهنگ عمومی در شهرستان اهر را بسیار مهم برشمرد و گفت: فرهنگ عمومی از ارزش‌های فراگیر است که تا دیروز باور بود و امروز به فرهنگ تبدیل شده است.

وی در ادامه از حضور پُرشور مردم ولایت‌مدار اهر در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان قدردانی کرد و افزود: با اینکه اغتشاشات اخیر بر روابط بین‌الملل جمهوری اسلامی تأثیر گذاشته بود، خوشبختانه حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در این راهپیمایی نشان داد که هنوز اتحاد و همدلی بین ملت ایران وجود دارد.

انتهای پیام
captcha