100 بسته معیشتی با حضور سفیران کریمه بین نیازمندان لرستان توزیع شد
کد خبر: 4097697
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

100 بسته معیشتی با حضور سفیران کریمه بین نیازمندان لرستان توزیع شد

کاروان سفیران کریمه با حضور در استان لرستان برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی از جمله اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی به نام حضرت معصومه(س) در میان نیازمندان، حضور در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شاهد خرم‌آباد، حضور در ستاد کل فرماندهی انتظامی و تجلیل از شهدای امنیت را اجرا کردند.

بسته‌های معیشتی نیازمندانبه گزارش ایکنا از قم، کاروان سفیران کریمه به همراه پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت با حضور در استان لرستان از 11 تا 15 آبان‌ماه برنامه‌های متنوع فرهنگی را برگزار کردند.

اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی به نام حضرت معصومه(س) در میان نیازمندان حضور در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شاهد خرم‌‌آباد، حضور در ستاد کل فرماندهی انتظامی و تجلیل از شهدای امنیت و دیدار با بازداشت‌شدگان حوادث اخیر استان لرستان از جمله برنامه‌های این کاروان سفیران کریمه بود.

همچنین حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی لرستان و دیدار با برخی از خانواده‌های شهدا و تجلیل از مقام شهدا، حضور در مراسم مذهبی عزاداری در مساجد مختلف، حضور در مزار شهدا و برنامه‌های متنوع فرهنگی از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه در استان لرستان بود.

یادآور می‌شود، کاروان‌های سفیران کریمه در ایام رحلت حضرت معصومه(س) علاوه بر استان لرستان در استان‌های تهران، فارس، زنجان، مازندران، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، قم و سمنان برنامه‌های متنوع فرهنگی را با یاد و نام کریمه اهل بیت(ع) اجرا کردند.

انتهای پیام
captcha