حضور خبرنگاران در پوشش برنامه‌های کنگره ملی شهدای قم جهادگونه بود
کد خبر: 4099348
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵

حضور خبرنگاران در پوشش برنامه‌های کنگره ملی شهدای قم جهادگونه بود

مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدای قم با اشاره به انعکاس اخبار کنگره از سوی ۸۰ رسانه گفت: حضور خبرنگاران در پوشش برنامه‌های کنگره ملی شهدای قم جهادگونه بود.

احمد نامداری، مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدای قمبه گزارش ایکنا از قم، احمد نامداری، مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدای قم، در نشست خبری کنگره ملی شهدای استان قم که روز گذشته، 22 آبان‌ماه در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم اهالی رسانه از همان ابتدای آغاز به‌کار فعالیت ستاد، فعالانه در عرصه اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد کنگره ملی شهدای استان قم حضور داشتند و در عرصه جهاد تبیین ایفای نقش داشتند.

وی گفت: تلاش شد تا برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که برای تمامی اجلاسیه‌های مهم و برنامه‌های شاخص ستاد ملی کنگره نشست‌های خبری با حضور اهالی رسانه برگزار شود که در طی این مدت ۱۵ نشست خبری برای تبیین برنامه‌ها برگزار شده است.

مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدای استان قم افزود: ستاد خبری نیز در مجموعه ستاد ملی کنگره شهدای استان قم شکل گرفت که در طی این مدت بیش از ۴۰۰ خبر، ۱۰۰ گزارش تصویری و ۹۰ ویدئو از برنامه‌های مختلف تهیه و انتشار یافته است.

وی گفت: با رصد و پایش صورت گرفته بیش از ۸۰ رسانه در سطح ملی، استانی به‌صورت برخط، مکتوب و رسانه‌های فضای مجازی اخبار کنگره ملی شهدای استان قم را پوشش دادند و در این راستا صداوسیمای مرکز قم نیز همکاری مطلوبی با ستاد کنگره ملی شهدای استان قم داشته است.

نامداری با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم در راستای انعکاس برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم ابراز امیدواری کرد تا با حضور جهادی اهالی رسانه در روز برگزاری کنگره که پنجشنبه هفته جاری در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود شاهد پوشش حداکثری اجلاسیه پایانی نیز باشیم.

انتهای پیام
captcha