ناراحتی مردم از هتک حرمت به مقدسات و نمادهای دینی
کد خبر: 4099447
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز مطرح کرد؛

ناراحتی مردم از هتک حرمت به مقدسات و نمادهای دینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مردم از هتک حرمت به مقدسات و نمادهای دینی ملی ناراحت هستند و از گروه آشوبگران برائت جسته‌اند.

حجت الاسلام مهدی ولائی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به ناآرامی‌های اخیر و هتک حرمت به مقدسات توسط عده‌ای آشوبگر اظهار کرد: امروز با یک اعتراض ساده مواجه نیستیم، بلکه یک جنگ شناختی چند وجهی را از سر می‌گذرانیم که قدرت‌های بزرگ دنیا آن را حمایت می‌کنند و سال‌هاست برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن آرزو دارد به ایران و جمهوری اسلامی و نظام مقدس ما خدشه وارد کند اما همواره سرشکسته و ناامید می‌شود، افزود: تغییر مسیر اعتراضات ساده مردمی به آشوب و اغتشاش و نبردهای خیابانی توسط دشمنان این مرز و بوم ساماندهی و هدایت می‌شود، چراکه برای تحقق آرزوی‌های پوشالی خود چاره‌ای جز این ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز یادآور شد: به همین علت شاهد تشدید و افزایش لحظه به لحظه خشونت‌های خیابانی در گوشه و کنار کشور هستیم، در این میان دشمن و آشوبگران و واداده‌های داخلی مجبور به هتک حرمت هستند.

ولایی‌برحق با بیان اینکه هتک حرمت به مقدسات دینی و انقلابی در این اغتشاشات بسیار نمایان و آشکارا انجام شد، اظهار کرد: در این بین آشوبگران نه تنها به افراد و نمادهای دینی بلکه به حرم‌های شریف، قرآن عزیز و تمام مقدسات اهانت کردند و این اقدامات قلب مؤمنان، مؤمنات و اصحاب دین و تدین را به درد آورد و جریحه‌دار کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: این افراد باید بدانند ملت همیشه در صحنه از همه هتک حرمت‌کنندگان اعلام برائت کردند و نفرت خود را از این گروه اعلام داشته‌اند. به‌زودی و به حول و قوه الهی شاهد این هستیم که برهم‌زنندگان امنیت در هر تیم و گروهی به سزای عملشان خواهند رسید و ما امیدواریم این پرچم به دست صاحب اصلی خود برسد.

انتهای پیام
captcha