دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز با خانواده شهید مدافع امنیت «حسین اجاقی»
کد خبر: 4100153
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز با خانواده شهید مدافع امنیت «حسین اجاقی»

رئیس اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تبریز به همراه تعدادی از دانشجویان این دانشگاه با خانواده شهید مدافع امنیت «حسین اجاقی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

دانشچویان دانشگاه تبریز، خانواده شهید مدافع امنیتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام رحیم همزبان، رئیس اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تبریز به همراه تعدادی از دانشجویان دانشگاه تبریز امروز، 25 آبان ماه، با خانواده شهید مدافع امنیت «حسین اجاقی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام رحیم همزبان، رئیس اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تبریز در این دیدار گفت: یکی از وظایف اصلی ما زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا است و باید در این مسیر ثابت قدم باشیم.

وی با بیان اینکه یاد شهدا به منزله‌ ذکر خداوند است که باعث آرامش‌ دل‌ها می‌شود، گفت: شهدا اصلا به ما نیاز ندارند بلکه ما نیازمند شهدا و پیروی از آن‌ها هستیم و از خداوند می‌خواهیم به ما توفیقی عنایت کند که قدردان خون شهدا باشیم.

وی یادآور شد: جوانان آینده سازان این کشور هستند و قوی‌ترین ساختار کشورداری ساختار دینی و اسلامی است. اگر منافقین و دشمنان داخلی و خارجی مانع از اجرای کامل احکام دینی نشوند، قطع به یقین کامل ‌ترین حکومت، حکومت دینی و اسلامی است.

حجت الاسلام همزبان در خاتمه تاکید کرد: شناخت وظیفه مهم‌تر از انجام وظیفه است و یکی از وظایف اصلی ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا است و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را در این مسیر ثابت قدم کرده و توفیق حضور در این عرصه را به ما عطا کند.

بهروز اجاقی، پدر شهید اجاقی نیز در این دیدار خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه گفت: تنها خواسته‌ من از شما این است که با علم و قلم‌تان نگدارید خون فرزند شهیدم پایمال شود و به کسانی که فضای دانشگاه را ملتهب می‌کنند، بگویید درست است که در اقتصاد مشکل داریم ولی هیچ کشوری امنیتی شبیه به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی افزود: همواره سعی کنید در عین حال که بسیجی هستید، مدارج علمی خود را روز به روز افزایش دهید. پسر من یک بسیجی تحصیلکرده و پیرو خط امام و رهبری بود و شما نیز همیشه مطیع امر رهبر انقلاب باشید و راه و رسم شهدا را ادامه دهید.

رباب حقایق شریف، مادر شهید حسین اجاقی نیز در این دیدار گفت: حسین در راه کشور و آرمان‌های انقلاب جهاد کرد و به شهادت رسید و از روزی که خود را شناخت، راه و رسم زندگی اش امام حسینی بود.

وی ادامه داد: خط قرمز فرزند من ولایت بود و من به‌هنگام زیارت امام حسین(ع) این عاقبت به‌خیری را برای فرزندانم خواسته بودم.

مادر شهید مدافع امنیت خاطرنشان کرد: من یک حسین دادم ولی صدها حسین دیگر پیدا کردم و اعتقادم بر این است که نقطه‌ پایانی بسیجی بودن رسیدن به لقاء الله است و خون حسین من درخت انقلاب را تنومند‌تر می‌کند چراکه حسین من مظلومانه شهید شد.

حقایق شریف، رمز اصلی شهادت و عاقبت به‌خیری فرزند خود را پول حلال، تربیت خانوادگی و خواست و اراده شهید اجاقی عنوان کرد و افزود: از شما جوانان می‌خواهم تمامی کارهای خود را با نیت رضای الهی انجام دهید و همیشه با پدر و مادر خود با مهربانی و عطوفت رفتار کنید.

مادر شهید اجاقی در خاتمه تاکید کرد: این فتنه هم تمام می‌شود و وظیفه‌ی همه‌ی ما پشتیبانی از ولایت است و همگی باید در این مسیر ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام
captcha