دشمن نقطه قوت کشور یعنی امنیت را هدف قرار داده است
کد خبر: 4100362
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
راستینه:

دشمن نقطه قوت کشور یعنی امنیت را هدف قرار داده است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا تمام نوچه‌های خود را به کار گرفته است تا کشور را ناامن کند و به اغتشاش بکشاند، گفت: دشمن نقطه قوت کشور را که همان امنیت است هدف قرار داده تا آن‌را به نقطه ضعف تبدیل کند، برای این کار نیز دست به تقویت جریان تجزیه‌طلب و از بین بردن انسجام ملی می‌زند.

احمد راستیه،  نماینده مجلس

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی امروز، ۲۶ آبان‌ماه در «همایش بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در چهارمحال و بختیاری» با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فردی مؤمن، متعبد و انقلابی بود، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم به تمدن نوین اسلامی دست پیدا کنیم باید تمامی افراد جامعه دارای این ویژگی‌ها باشند.

راستینه با اشاره به اینکه اکثر افراد جامعه از وضعیت به‌وجود آمده در کشور ناراحت هستند، تصریح کرد: وضعیت در ظاهر نگران‌کننده است، اما در واقع در حال عبور از یک نقطه سرنوشت‌ساز برای رسیدن به قدرت هستیم، هیچ ملتی به آرزوهای بزرگ خود نمی‌رسد، مگر اینکه در برابر ظلم مقاومت کند، هیچ ملتی به عزت و سربلندی نمی‌رسد، مگر اینکه به وظیفه تاریخی خود با فهم عمل کند.

وی با تأکید بر اینکه جهان در حال گذار است، بیان کرد: در حال گذار از یک هژمونی پرقدرت آمریکا و حرکت به سمت یک جهان چند قطبی هستیم، البته این جهان در سال ۱۹۹۱ از تک‌قطبی به چند قطبی تغییر کرد، اما اتفاقات اخیر حکایت از یک تغییر در ساختار نظام بین‌المللی دارد، یعنی جهانی که چند قدرت خواهد داشت و این برای آن‌ها دردآور است.

راستینه با بیان اینکه ایران به یک ابرقدرت در جهان تبدیل شده است، گفت: ایران، آمریکا را از منطقه اخراج کرد و پایگاه‌های نظامی آن‌ها را مورد هدف قرار داد، پایگاه‌های نظامی آمریکا اکنون زیر موشک‌های ایران است، امروز ایران موشک قاره‌پیما تولید می‌کند، در حالی‌که دشمنان نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا بیش از هفت تریلیون دلار در عراق و افغانستان هزینه کرد، اما امروز این کشورها از آمریکا و سیاست‌هایش تبعیت نمی‌کنند.

دشمنان جمهوری اسلامی دچار سردرگمی شده‌اند

وی با اشاره به اینکه روزی کشتی‌های غرب و آمریکا در خلیج‌فارس آزادانه رفت و آمد می‌کردند، یادآور شد: اما امروز ایران بر روی خلیج‌فارس نظارت امنیتی شدید دارد، امروز ایران در تولید قدرت جزو چند کشور برتر جهان است.

راستینه ادامه داد: در بحران غذایی جهان باوجود تمام مشکلات از مرحله بحران امنیتی عبور کردیم، شما امروز با توان نظامی و ایستادگی در برابر تحریم آمریکا را دیوانه کرده‌اید، مشارکت در انتخابات آمریکا ۳۰ درصد بود، اما برخی از مردم با وجود تمام این موفقیت‌های نظامی و علمی دچار خود تحقیری شده‌اند، دشمنان جمهوری اسلامی سردرگم شده‌اند که در این تحریم‌های سخت بین‌المللی کشور چگونه اداره می‌شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امپراطور رسانه‌ای غرب با دروغ‌پردازی در حال مخابره دو پیام است که مردم ایران ضعیف هستند و در این کشور همیشه آشوب است، آمریکا رفتار خشونت‌آمیز پلیس کشور خود را با شهروندان با عنوان قدرت و اقتدار پلیس مخابره اما پلیس مظلوم ایران را برای مقابله به اغتشاش‌گران محکوم به خشونت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا تمام نوچه‌های خود را به کار گرفته است تا کشور را ناامن کند و به اغتشاش بکشاند، بیان کرد: دوران زورگویی تمام شده است، دشمن نقطه قوت کشور را که همان امنیت است هدف قرار داده تا آن‌را به نقطه ضعف تبدیل کند، برای این کار نیز دست به تقویت جریان تجزیه‌طلب و از بین بردن انسجام ملی می‌زند.

مصوبه مجلس برای مجازات محاربان

راستینه با اشاره به اینکه هیچ فردی مشکلات اقتصادی موجود در کشور را رد نمی‌کند، یادآور شد: برای اصلاح ساختار و حل مشکلات کشور قوانینی مصوب شده است، اما حق نداریم نقاط قوت کشور را منکر شویم، امروز دولت و مجلس انقلابی هوادار مردم است و درد آن‌ها را می‌فهمد، عده‌ای درصدد هستند با ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور اجازه ندهند دولت و مجلس برای حل مشکلات گام بردارد و سپس بگویند دولت توانایی حل مشکل را ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جهادتبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: باید از اقتدار، قدرت نظامی و امنیت پایدار کشور صحبت کنیم.

راستینه در پایان با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص مجازات محاربان، توضیح داد: در این مصوبه تأکید شد تا کسانی که اسلحه به دست می‌گیرند و جان و ناموس مردم را تهدید می‌کنند باعنوان محاربه مجازات شوند، در حالی‌که رسانه‌های ضدانقلاب اعلام کردند که نمایندگان رأی به اعدام معترضان داده‌اند و صفت‌هایی را به بنده نسبت دادند، شرف من نوکری مردم و دفاع از خون شهیدان است.

انتهای پیام
captcha