برگزاری مرحله استانی «مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش» در اردکان
کد خبر: 4101182
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

برگزاری مرحله استانی «مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش» در اردکان

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از برگزاری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در اردکان خبر داد.

ابراهیم زینل‌پور، سرپرست مدیریت اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، ابراهیم زینل‌پور، سرپرست مدیریت اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به استقبال خوب جامعه کار و تلاش استان از این مسابقات اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی اصلی برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش، امسال نیز همچون سنوات گذشته، نسبت به برگزاری «شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم» در رشته‌های مختلف ویژه آقایان و بانوان اقدام کرد.

زینل‌پور با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در پنج رشته گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و مفاهیم جلد بیست و ششم تفسیر نمونه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که قریب به 200 نفر از جامعه کار و تلاش استان برای شرکت در این مسابقات نورانی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش، سوم آذرماه به میزبانی شهرستان اردکان برگزار و نفرات برتر هر بخش به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزاری مسابقات قرآنی را فرصت مناسبی برای آشنایی با آموزه‌های قرآنی و نشر آن در سطحی گسترده برای جامعه کار و تلاش دانست و بیان کرد: این مسابقات می‌تواند در عین ترویج فرهنگ قرآنی، به افزایش پیوند جامعه کار و تلاش و خانواده‌هایشان با آیات نورانی منجر شود.

یادآور می‌شود شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش از جمله مسابقات قرآنی در کشور است که هر ساله به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود و در این مسابقات کارگران دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار و خانواده‌های آنان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha