۱۰۰۰ بسته معیشتی به‌مناسبت هفته بسیج در بندرگز توزیع شد
کد خبر: 4101197
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

۱۰۰۰ بسته معیشتی به‌مناسبت هفته بسیج در بندرگز توزیع شد

به‌مناسبت هفته بسیج تعداد ۱۰۰۰ بسته معیشتی از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بین نیازمندان و افراد کم برخوردار در شهرستان بندرگز توزیع شد.

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بندرگزبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه بندرگز، فرماندار، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کشور، فرمانده سپاه نینوا گلستان، مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان شهرستانی، خیرین و بسیجیان روز گذشته، 29 آبان تعداد ۱۰۰۰ بسته معیشتی از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه شهرستان بین نیازمندان و افراد کم برخوردار بندرگز توزیع شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم گفت: بسیج ضمن حضور در عرصه دفاع از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، در عرصه‌های همچون جهاد سازندگی برای خدمت‌رسانی به مردم حضور مؤثر داشته است.

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: در هفته بسیج جهاد تبیین جزو برنامه‌های اصلی است که متأسفانه دشمن با روایت‌های جعلی و وارونه نشان دادن، برخی‌ها را دچار تردید و سرگردانی کردند که ما با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در هفته بسیج با برگزاری جلسات تبیین به روایت صحیح پرداخته و امیدواریم بتوانیم روشنگری داشته باشیم.

همچنین دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: سپاه پاسداران ماموریت اصلی و اساسی خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار ایران اسلامی می‌داند، لذا باید آنقدر کار کنیم تا رضایت مردم، مستضعف را کسب کنیم.

سردار سیدضیاءالدین حزنی در پایان از اهالی رسانه خواست تا مشکلات و موانع و گرفتاری‌های محرومان را به خوبی اطلاع رسانی کنند تا مسئولان وظیفه خودشان را نسبت به این مردم انجام دهند.

یادآور می‌شود، در این مراسم تعدادی از فعالان جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی و خیرین با اهدا لوح سپاس تجليل شد.

انتهای پیام
captcha