۴۲ طرح عمرانی و محرومیت زدایی به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 4101618
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

۴۲ طرح عمرانی و محرومیت زدایی به بهره‌برداری می‌رسد

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به پروژه‌های محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: ۴۲ طرح عمرانی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۲۲۳ میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، امروز یکم آذرماه در حاشیه برگزاری همایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: امسال شعار هفته بسیج با عنوان«بسیج، خدمتگذار ملت ایران» تعیین شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: با توجه به این شعار برنامه ریزی اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه ۸۳۰۰ جهادگر در اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان همکاری دارند، ادامه داد: این جهادگران در قالب ۷۳ گروه تعیین شده‌اند و به مدت ۱۰ روز در بیش از ۱۲ عرصه به ارائه خدمات عمرانی، مهارتی و آموزشی خواهند پرداخت.

هنری یادآور شد؛  در راستای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲، گروه‌های جهادی در ۴۶۳ نقطه خراسان‌جنوبی فعالیت خواهند داشت که از این تعداد ۳۰۷ نقطه روستایی است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به پروژه‌های محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: ۴۲ طرح عمرانی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۲۲۳ میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی یکی از موضوعات مهم در بحث «جهاد تبیین» است، بیان کرد: حضور گروه های جهادی علاوه بر سازندگی شخصیت جهادگران سبب آبادی و سازندگی مناطق محروم می‌شود.

انتهای پیام
captcha