افتتاح ۳ کارگاه اشتغالزایی و ۲ واحد مسکونی در ملایر
کد خبر: 4101963
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

افتتاح ۳ کارگاه اشتغالزایی و ۲ واحد مسکونی در ملایر

همزمان با هفته بسیج، ۳ کارگاه اشتغالزایی شامل ۲ کارگاه مرواربافی و یک تعاونی فرش و ۲ واحد مسکونی مددجوان کمیته امداد و نیازمندان، در ملایر افتتاح شد.

افتتاح کارگاهبه گزارش ایکنا از همدان سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، امروز ۲ آذرماه در افتتاح کارگاه‌های اشتغالزایی بسیج سازندگی شهرستان ملایر اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج ۶۸ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان در سطح استان همدان همزمان با هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح ۴۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با همت بسیج سازندگی هفته بسیج در سطح استان، بیان کرد: این واحدهای مسکونی در قالب تفاهم‌نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد و توسط گروه‌های جهادی احداث و تحویل متقاضیان شد.

حمیدرضا آقا بیگی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر نیز گفت: در طول هفته بسیج هفت واحد مسکونی که توسط گروه‌های جهادی این شهرستان احداث شده، به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز ۲ واحد از این تعداد افتتاح و تحویل مددجویان شد، افزود: پنج واحد از این واحدهای مسکونی توسط گروه‌های جهادی و خیران و ۲ واحد در راستای تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی احداث شده است.

آقاییگی ادامه داد: ۲۰ واحد مسکونی دیگر نیز طبق تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی در حال احداث است و بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر همچنین از افتتاح دو راه‌اندازی پنج کارگاه اشتغالزایی و یک تعاونی فرش همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با راه‌اندازی این کارگاه‌ها، زمینه اشتغال برای یکصد نفر فراهم شده که پیش‌بینی می‌شود از این تعداد ۵۰ نفر در تعاونی فرش مشغول به کار شوند.

سرهنگ آقابیگی ادامه داد: علاوه بر این نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با ۱۰۰ غرفه دستاوردهای بسیجیان در سال ورزشی الغدیر در نخستین روز از هفته بسیج افتتاح شد که به مدت یک هفته در کنار نمایشگاه ایران قوی برای بازدید عموم دایر است.

همچنین سردار مجیدی در سفر خود به ملایر با خانواده شهید مدافع امنیت شهید پاسدار علی نظری دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام
captcha