فعالیت 16 مرکز حمایت از زندانیان در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4102107
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

فعالیت 16 مرکز حمایت از زندانیان در آذربایجان‌غربی

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: 16 مرکز حمایت از زندانیان در آذربایجان‌غربی فعال هستند و برنامه‌های حمایتی از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باید افزایش یابد.

مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی 3 آذرماه در جلسه رسیدگی به درخواست عفو وبخشودگی زندانیان اظهار کرد: حداکثر تلاش برای شناسایی، ترغیب و اخذ تسهیلات وام کم بهره برای ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده مددجویان در حال انجام است.

وی افزود: 16 مرکز حمایت از زندانیان در آذربایجان‌غربی فعال هستند و برنامه‌های حمایتی از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باید افزایش یابد.

فتحی بیان کرد: در برنامه آتی برابر با سند تحول قضایی باید مسیر توانمندسازی خانواده زندانیان را فراهم کنیم و توان مشارکتی مردم در اخذ رضایت از اولیای دم و شکات یک فرصت عالی است و باید از این ظرفیت نهایت استفاده به عمل آید.

وی ادامه داد: در طول هشت ماه بیش از یک هزار و 637 مورد کمک نقدی پرداخت و 141 سرپرست خانواده نیز به بانک عامل جهت تسهیلات اشتغال معرفی شده‌اند و دو هزار و 767 خانواده زندانیان تحت پوشش خدمات اجتماعی و حمایتی قرار گرفت و تعداد انجمن حمایت زندانیان کشور در این استان واقع شده است.

انتهای پیام
captcha