شورای خیرین شهری تبریز تشکیل می‌شود
کد خبر: 4102807
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

شورای خیرین شهری تبریز تشکیل می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از رای مثبت اعضای شورا به تشکیل شورای خیرین شهری خبر داد و گفت: تاسیس شورای خیرین شهری موجب تشویق و جذب خیرین تبریزی می‌شود که این امر مبارک تاثیر بسزایی در توسعه هرچه بیشتر شهر خواهد داشت.

حجت الاسلام برگی، رئیس شورای شهر تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، امروز، ششم آذرماه، در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: به دلیل عدم تناسب بین درآمدها و هزینه ها در شهرداری تبریز باید از ظرفیت مشارکت خیرین در مسائل شهری استفاده حداکثری شود.

وی افزود: تاسیس شورای خیرین شهری موجب تشویق و جذب خیرین تبریزی می‌شود که این امر مبارک تاثیر بسزایی در توسعه هرچه بیشتر شهر خواهد داشت.

برگی، با ارائه پیشنهادی در این خصوص تصریح کرد: دو عضو شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به همراه یکی از معاونان و رئیس سازمان فرهنگی در شورای خیرین شهری تبریز عضو شوند و این شورا هر ماه یک جلسه برگزار کرده و خروجی و نتایج بررسی را در صحن علنی شورای اسلامی شهر گزارش دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به تعدد خیرین تبریزی در اقصی نقاط جهان یادآور شد: بسیاری از خیرین تبریزی مشتاق مشارکت در آبادانی و توسعه شهر مادری خود هستند.

فریدون بابایی اقدم، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این خصوص اظهار کرد: خیرین ظرفیت خوبی برای کمک به بهبود وضعیت درمانی تبریز و ساخت مدارس هستند و شهرداری می‌تواند با مشارکت این دلسوزان، اماکن فرهنگی احداث کند. هر اندازه مشارکت خیرین در مدیریت شهر بیشتر باشد وضعیت سرانه‌های شهری نیز بیش از پیش بهبود می‌یابد.

انتهای پیام
captcha