دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «خدیوی» و «کشکولی»
کد خبر: 4102897
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «خدیوی» و «کشکولی»

در آستانه ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، شهردار تبریز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «فرناز کیهان خدیوی» و «یوسف کشکولی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

خانواده شهدا، شهردار تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، شب گذشته، ششم آذرماه، به همراه حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده‌های شهیدان والامقام «فرناز کیهان خدیوی» و «یوسف کشکولی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگر صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطعاً مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل(ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به‌عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم. 

هوشیار گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی یکایک شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان سلامت به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

شهردار تبریز، با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار در هفته جاری، افزود: شهدای مدافعان سلامت در ایام کرونا با ایثارگری و جان گذشتگی‌‌شان از سلامت بیماران و شهروندان مراقبت کردند که شهیده والامقام فرناز کیهان خدیوی یکی از مدافعان سلامت شهر تبریز بود که بر خود وظیفه می‌دانیم برای تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت به دیدارشان برویم.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به‌صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده‌های شهیدان والامقام فرناز کیهان خدیوی و یوسف کشکولی قدردانی کرد.

شهیده فرناز کیهان خدیوی متولد ۱۲فروردین ۱۳۶۸، از مدافعان سلامت تبریز که در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ به علت بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

همچنین شهید یوسف کشکولی متولد ۲۶ آذر ۱۳۴۵ در تاریخ ۲۴ دی ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha