کودکان هیئتی یار دوازدهم تیم‌ ملی می‌شوند
کد خبر: 4103017
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

کودکان هیئتی یار دوازدهم تیم‌ ملی می‌شوند

مسئول هیئت «مهد یاران» در قزوین با اعلام برنامه‌های این هیئت برای تقویت ارزش‌ها و باورهای ایرانی ـ اسلامی، گفت: در تلاش هستیم تا به سهم خود حمایت و هواداری از تیم ملی فوتبال را بین کودکان ترویج دهیم.

هیئت مهدیاران قزوین

نقش ورزش در این روزها از یک فعالیت بدنی و سرگرمی فراتر رفته و کارکردهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پیدا کرده است. این روزها که تب و تاب جام‌ جهانی فوتبال در فضای جامعه حاکم شده کارکرد اولیه فوتبال تحت‌الشعاع قرار گرفته است؛ ملت‌ها به‌ دنبال اهداف مهمی همچون تقویت هویت‌ ملی و یکپارچگی داخلی، افزایش غرور ملی و کسب منزلت بین‌المللی هستند.

ایران و تیم ملی فوتبال نیز از این داستان مستثنی نیست. در قزوین هیئت «مهدیاران» در تلاش است تا از این شرایط برای تقویت هویت ایرانی ـ اسلامی فرزندان خود بهره‌برداری کند. «مهد یاران» هیئتی ویژه مادر و کودک است که از سال ۱۳۹۲ کار خود را آغاز کرده است تا مادران جوان بتوانند در کنار فرزندان آموزش‌ها و مهارت‌های مورد نیاز را دریافت کنند و در تعامل با دیگر مادران نیز بتوانند از تجارب یکدیگر بهره‌مند شوند.

زهرا معروف مشاط، مؤسس و مدیر هیئت «مهد یاران» در گفت‌وگو با ایکنای قزوین، گفت: با توجه به فضای امروز جامعه و اتفاقات اخیر در تلاش هستیم تا به سهم خود حمایت و هواداری از ایران و تیم ملی فوتبال را بین اعضای خود به‌ویژه کودکان ترویج دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این هیئت برای جلوگیری از ناامیدی و تقویت ارزش‌ها و باورهای ایرانی ـ اسلامی کیک فوتبالی یا مزین به پرچم ایران تهیه کردند، مربیان و کودکان مهد کاردستی‌هایی در حمایت از ایران و تیم ملی تهیه و کودکان طومار نقاشی در حمایت از تیم ملی نقاشی و مادر و کودک هم صدا با هم سرود ملی ایران عزیز را همخوانی کردند.

هیئت مهد یاران قزوین

مسئول هیئت مهد یاران تصریح کرد: این برنامه شادی‌بخش برای تقویت عِرق ملی کودکان بود، مجموع طرح‌ها و برنامه‌های هیئت مهدیاران در راستای تشویق و ترغیب مادران به فرزندآوری و تربیت نسل ظهور است، تمام بازی‌ها، فعالیت‌ها، اردوها، کارگاه‌ها و همایش‌های هیئت در راستای زمینه‌سازی برای پرورش یاران امام‌ زمان(عج) است.

وی اظهار کرد: یاران امام زمان(عج) در کشورهای دیگر هم هستند اما ایران تنها کشوری است که حاکمیت آن چشم‌اندازهایی را برای ظهور ترسیم کرده است و لازمه ظهور، ایرانی قوی است و هیئت مهد یاران هم در تلاش است که بتواند نسلی قوی و توانمند در همه ابعاد را برای ایران و عصر ظهور پرورش دهد.

معروف مشاط گفت: در برنامه این هفته هیئت حمایت و هواداری از تیم ملی فوتبال و احترام به پرچم و پاسداشت سرود ملی را با کودکان به اشتراک گذاشتیم که نزدیک به ۱۰۰ مادر و کودک هواداری خود را از تیم ملی فوتبال ایران اعلام کردند و برای آنها آرزوی پیروزی داشتند.

وی در پایان گفت: هیئت مادران و کودکان مهدیاران، روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در دبستان «انشاء» در خیابان نواب‌ صفوی قزوین برگزار می‌شود و حضور در این هیئت برای نوعروسان و مادران جوان و کسانی‌که دغدغه تربیت فرزندانی صالح برای حکومت مهدوی دارند آزاد است.

انتهای پیام
captcha