هفتمین دوره مسابقات «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 4103521
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

هفتمین دوره مسابقات «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» در ایلام برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از اجرای مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات ملی «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و با همکاری جهاددانشگاهی استان خبر داد.

پایان نامهروح‌الله پارسی، مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی واحد ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، باتوجه به برپایی مسابقات ملی «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» اظهار کرد: دانش‌آموختگانی که از ابتدای مهرماه ۹۷ تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۱ از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پیش از پایان مهلت ثبت‌نام مرحله مقدماتی به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران دوره‌های پسادکتری می‌توانند شرکت کنند، گفت: پس از اجرای مرحله مقدماتی این مسابقات در استان نفرات برگزیده به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت. این مسابقات با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی و بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، تقویت ارتباط دانشگاه و بخش‌های سرمایه‌گذار و کاربردی کردن پژوهش‌های دانشگاهی اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی استان ایلام گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانند از ۱۲ آذرماه به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۰۸۴۳۲۲۴۷۷۴۹ و ۰۹۱۸۳۴۴۸۰۷۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha