ویژه‌برنامه «جُنگ شاد بچه‌های آسمانی» در اصفهان برگزار شد
کد خبر: 4104018
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
به همت مؤسسه هفت آسمان معرفت

ویژه‌برنامه «جُنگ شاد بچه‌های آسمانی» در اصفهان برگزار شد

در ویژه‌برنامه «جُنگ شاد بچه‌های آسمانی»، از برگزیدگان طرح «قصه‌های قرآنی» و «تلاوت» مؤسسه هفت آسمان معرفت تقدیر به‌عمل آمد.

ویژه‌برنامه «جُنگ شاد بچه‌های آسمانی» در اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، ویژه‌برنامه «جُنگ شاد بچه‌های آسمانی» روز گذشته، 10 آذرماه به همت مؤسسه قرآن و عترت هفت آسمان معرفت در حسینیه شهدای بسیج اصفهان برگزار شد.

این ویژه‌برنامه هر سال از سوی مؤسسه هفت آسمان معرفت در آذرماه برگزار و از برگزیدگان طرح «قصه‌های قرآنی» و «تلاوت» این مؤسسه که ویژه گروه سنی 7 تا 14 سال است، با اهدای جوایز تقدیر می‌شود.

طرح «قصه‌های قرآنی» شامل دو بخش است؛ یک بخش ویژه کودکان هفت سال با عنوان «هر آیه، یک قصه» که به‌صورت غیرحضوری و در چهار ترم برگزار می‌شود و بخش «قصه‌های قرآنی 2» که مخصوص کودکان 8 تا 10 سال است و به‌صورت غیرحضوری در هشت ترم اجرا می‌شود.

طرح «تلاوت» نیز ویژه نوجوانان 11 تا 14 سال است که روزی یک صفحه از قرآن را همراه با قاری تلاوت می‌کنند و پشتیبان آنها را پشتیبانی می‌کند. کسانی که به‌صورت منظم در این طرح شرکت کنند و آن را به اتمام برسانند، با یک جلد کلام‌الله مجید و سفر زیارتی قم از آنها تقدیر می‌شود.

در ویژه‌برنامه «جُنگ شاد بچه‌های آسمانی» که با موضوع «عشق به وطن» و همراه با اهدای پرچم ایران به شرکت‌کنندگان برگزار شد، از 210 نفر در گروه سنی 7 تا 10 سال و 46 نفر در گروه سنی 11 تا 14 سال تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha