تأکید نماینده مجلس بر تقویت زیرساخت‌های درمانی در خنداب
کد خبر: 4104205
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

تأکید نماینده مجلس بر تقویت زیرساخت‌های درمانی در خنداب

منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراجعه بیماران خندابی به شهرستان‌های اراک و ملایر، گفت: این شهرستان در زیرساخت‌ها به ویژه سلامت محروم است که باید ویژه‌تر مورد توجه قرار گیرد.

دیدار علی اکبر کریمی با امام جمعه خنداب

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، علی‌اکبر کریمی، منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان خنداب، گفت: مردم این شهرستان برای انجام بسیاری از امور همچون بهداشت و درمان مجبورند به اراک یا ملایر سفر کنند. این شهرستان در حوزه زیرساخت‌ها به ویژه سلامت محروم است که باید ویژه‌تر مورد توجه قرار گیرد.

کریمی بیان کرد: به دلیل وجود سایت انرژی هسته‌ای در این منطقه، امکان پرواز هلی‌کوپتر و بالگرد اورژانس جهت ارائه خدمات درمان هوایی وجود نداشت که با هم‌افزایی و همکاران اورژانس کشور و رئیس سازمان این امکان با در نظر گرفتن شرایطی فراهم شده است.

وی در ادامه به ظرفیت بالای خیرین حوزه سلامت استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در این منطقه نیز خیرین می‌توانند کمک بسیاری به ارتقای سطح سلامت شهرستان به ویژه روستاهای اطراف کنند.

علیرضا امانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، هم در این جلسه بیان کرد: با توجه به وسعت و جمعیت بالای خنداب، افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم این منطقه و جلوگیری از مراجعه به مرکز استان و شهرهای اطراف جهت درمان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

امانی ادامه داد: در صورت عدم استقبال مردم و اعتماد آنان، با وجود تجهیز، تأمین نیروی انسانی و اسکان متخصصان در مرکز درمانی، تنها بیمارستان خنداب با ضرر مواجه خواهد شد.

یادآور می‌شود، در سفر نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک مرکز جامع خدمات سلامت و دو واحد زیست پزشک افتتاح شد. همچنین طی جلسه‌ای در فرمانداری خنداب مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بررسی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات اندیشیده شد.

انتهای پیام
captcha