124 زندانی جرائم مالی غیرعمد در اردبیل به آغوش خانواده بازگشتند
کد خبر: 4104654
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

124 زندانی جرائم مالی غیرعمد در اردبیل به آغوش خانواده بازگشتند

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: با همکاری بنگاه‌های حمایتی برای آزادسازی 124 زندانی جرائم غیرعمد 60 میلیارد تومان مبلغ محکومیت تزریق شده است.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمدیاسر امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان اردبیل به عنوان اولویت‌های اساسی بوده که در این زمینه توجه به آزادی 24 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان با تلاش خیران نیک‌اندیش محقق شده و امیدواریم بتوانیم با تمهیدات به عمل آمده زمینه آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد را در استان رقم بزنیم.

وی بیان کرد: توجه به تلاش خیران و اعتماد مردم برای شروع این اقدامات خیرخواهانه به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و در این زمینه خواستار اطلاع‌رسانی شفاف از میزان کمک‌های مردمی برای آزادی افراد واجد شرایط هستیم که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: اطلاع‌رسانی شفاف از میزان کمک‌های مردمی و آزادسازی آنان باید اطلاع‌رسانی شود و در این زمینه ستاد دیه به دنبال آگاه‌سازی آحاد جامعه از عواقب ارتکاب جرائم غیرعمد و ورود ناخواسته افراد به زندان‌هاست که در این زمینه همکاری با بنگاه‌های حمایتی برای آزادسازی 124 زندانی جرائم غیرعمد 60 میلیارد تومان مبلغ محکومیت تزریق شده است.

امجدی خاطرنشان کرد: 187 میلیارد ریال نیز برای آزادسازی 24 زندانی با 108 فقره پرونده مالی، 4 فقره دیه و 11 فقره محکومیت مهریه در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه در راستای آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد بتوانیم موفق عمل کرده و با فراهم‌سازی شرایط آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این راستا باشیم.

انتهای پیام
captcha