مجلس شورای یمن بمب‌گذاری در مسجد الزیار را محکوم کرد
کد خبر: 4104793
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

مجلس شورای یمن بمب‌گذاری در مسجد الزیار را محکوم کرد

مجلس شورای یمن در صنعا بمب‌گذاری جنایتکارانه در مسجد الزیار در منطقه بعث در غرب ساحل حضرموت را که به شهادت 7 نمازگزار و زخمی شدن 22 نفر دیگر منجر شد، محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، در بیانیه مجلس شورای ملی یمن آمده است که این اقدام خائنانه در سایه هرج و مرج امنیتی، شرایط ناپایدار و تحرکات مشکوک نیروهای ائتلاف متجاوز در استان حضرموت و دیگر استان‌های جنوبی صورت گرفته است.

در این بیانیه از مردم استان حضرموت خواسته شده تا متوجه خطرات و حجم توطئه‌های ائتلاف متجاوز به یمن باشند. همچنین تأکید شده که مردم یمن اینگونه اقدامات جنایتکارانه را که با ارزش‌ها و اصول آن‌ها بیگانه است و با اخلاق و آموزه‌های دین مبین اسلام و همه موازین انسانی ناسازگار است، رد می‌کنند.

بیانیه مجلس شورا نیروهای متجاوز و مزدوران آن‌ها را در قبال عواقب این گونه اعمال جنایتکارانه که امنیت و آرامش اجتماعی استان را تهدید می‌کند، مسئول دانست.

مجلس شورا در این بیانیه، ضمن تسلیت صمیمانه به خانواده‌ها و بستگان شهدا و دکتر محمد سعید المشجری که 6 تن از بستگان خود را در این اقدام جنایتکارانه از دست داد، برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

انتهای پیام
captcha