حمایت بنیاد برکت از ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان لرستان
کد خبر: 4106392
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

حمایت بنیاد برکت از ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان لرستان

رئیس پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به تعامل مطلوب و حمایتی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، گفت: ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان لرستان زیر چتر جمایتی بنیاد برکت قرار گرفتند.

فرهاد نامداری، رئیس پارک علم و فناوری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد نامداری، رئیس پارک علم و فناوری لرستان، امروز، ۲۱ آذر در یک گفت‌وگوی خبری با اشاره به تعامل مطلوب و حمایتی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان در راستای تحقق اهداف شعار سال، اظهار کرد: در قالب یک تفاهم‌نامه ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان لرستان زیر چتر جمایتی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار گرفتند.

وی با اشاره به شیوه حمایت بنیاد برکت از طرح‌های دانش‌بنیان لرستان، گفت: از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان تسهیلات متناسب با میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز و یا مشارکت در طرح‌ها پرداخت می‌شود.

نامداری با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز طرح‌های اشتغال‌زایی تا سقف ۱۰۰۰ میلیارد ریال در قالب الگو‌های مصوب بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، تأمین مالی می‌شود، اضافه کرد: با اجرایی شدن مفاد این تفاهم‌نامه میزان تجاری‌سازی محصولات فناورانه و دانش‌بنیان استان افزایش می‌یابد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان افزود: تحقق شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، حمایت از واحدهای فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد وابسته از اهداف امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این مرکز و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است.

انتهای پیام
captcha