توزیع 14 هزار بسته معیشتی در یزد به‌مناسبت شب یلدا
کد خبر: 4108820
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

توزیع 14 هزار بسته معیشتی در یزد به‌مناسبت شب یلدا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از توزیع 14 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، به همت گروه‌های جهادی استان یزد در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد.

حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: به مناسبت ایام فاطمیه(س) و همزمان با شب یلدا،  14 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار سراسر استان یزد توزیع شد.

زارع‌کمالی؛ ارزش هر بسته را 600 هزار تومان و شامل مرغ، حبوبات، برنج، روغن، رب گوجه، ماکارانی، تنقلات و یژه کودکان و ... اعلام کرد و افزود: این رزمایش به طور همزمان در پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان برگزار و با همت گروه‌های جهادی، بسیجیان و خیران انجام شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا به صورت مداوم، پیرو نقشه راهی که فرمانده معظم کل قوا ترسیم نمودند، کمک مؤمنانه در استان یزد همزمان با سراسر کشور و با همت بسیجیان، خیران و اقشار مختلف مردم با اجرای بیش از 28 مرحله رزمایش کمک مؤمنانه تحقق یافت که برکات بسیار زیادی داشت.

زارع کمالی با اشاره به نقش پایگاه‌های بسیج در محلات گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج همیشه نقش گره‌گشایی در همه امور را برعهده داشته و یکی از اقدامات اساسی پایگاه‌های مقاومت بسیج، رفع محرومیت در محله و دستگیری از نیازمندان است که سعی داریم این مهم در همه شرایط مهیا شود.

انتهای پیام
captcha