کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بابل برگزار شد
کد خبر: 4109773
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بابل برگزار شد

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بابل با حضور استاندار مازندران، فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهری بابل در سالن همایش‌های فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بابلسیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بابل که روز گذشته، 4 دی‌ماه با حضور استاندار مازندران، مسئولان استانی، فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهری بابل در سالن همایش‌های فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد،‌ گفت: امیدواریم به برکت معنوی ایام فاطمیه بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که دغدغه‌ها و مشکلات اصلی کشور و مقام معظم رهبری را کاهش بدهیم.

وی افزود: در یک سال اخیر شاهد پیگیری‌های امام جمعه شهرستان بابل و بیان نظام مسائل تولید از سوی فرماندار درباره حل مشکلات پیش‌رو بوده‌ام که امیدواریم این نگاه منجر به پیشرفت و تحول در شهرستان بابل شود.

حسینی‌پور با بیان این که تولیدکنندگان، سرداران اصلی دفاع از کشور در این شرایط سخت و در خط مقدم مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمنان قرار دارند، تصریح کرد: در یک سال اخیر همه تلاش خود را بکار بستیم تا توجه به بخش تولید کم نشود و همواره سعی کردیم برای حل مشکلات حوزه تولید قدم‌های تازه‌ای برداریم.

استاندار مازندران با بیان اینکه همه برای یک هدف بزرگ که پیشرفت استان است تلاش می‌کنیم، اظهار کرد: قطار توسعه مازندران در حال حرکت است و کسی نمی‌تواند خلاف حرکت آن عمل کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران مبادا در نشست‌ها از سخنان بخش خصوصی دلگیر شوند، اذعان کرد: بخش خصوصی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و در واقع تولیدکنندگان سرداران خط مقدم مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمنان و تحریم‌ها هستند.

حسینی‌پور با بیان اینکه با قرار گرفتن در محیط تولید و ملاقات با تولیدکنندگان روحیه می‌گیریم، افزود: سیاست قطعی استان دفاع از تولید است. در حال حاضر تمام توان خود را برای حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی به کار گرفته‌ایم و در برابر سهل‌انگاری‌ها و ایجاد موانع احتمالی در این حوزه بی‌تفاوت نخواهیم بود.

استاندار مازندران در پایان اظهار کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند از بیرون کشور به ما ضربه بزند، همه مدیران باید از ظرفیت‌های داخلی به‌ویژه دانش‌بینان‌ها برای تحول تولید و اقتصاد استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha