ملت ایران به تأسی از راه شهدا به استقامت خود ادامه می‌دهند
کد خبر: 4110451
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳
فرمانده سپاه عاشورا:

ملت ایران به تأسی از راه شهدا به استقامت خود ادامه می‌دهند

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی و کاستی‌های برخی مسئولان در کنار نظام و انقلاب ایستاده‌اند، گفت: ملت ایران باید به تأسی از راه روشن شهدا به استقامت خود ادامه دهد.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، روز گذشته، هفتم دی‌ماه در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا آبرو و عزت کشور و اسلام حفظ شود، گفت: شهدا جان فدا کردند تا ما در برابر دشمن سر خم نکنیم.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام مسلمانان را به قرآن و عترت سفارش کرده است، گفت: به تأسی از قرآن و عترت باید در برابر ظالم بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم؛ ملت ایران در این خصوص سربلند است و همه دنیا بر آن گواهی دارند.

سردار عباسقلی‌زاده اضافه کرد: مردم وفادار ایران در همه عرصه‌ها ایستادگی کرده‌اند و نمونه آن کارکنان این مرکز صنعتی هستند که علاوه بر فعالیت در زمان جنگ، اکنون در عرصه اقتصادی تلاش می‌کنند و همه این اقدامات به برکت شهداست.

وی تسلیم ابرقدرت‌های شرق و غرب در برابر ایران را حاصل مجاهدت مردم و شهدا دانست و عنوان کرد: امروز حقانیت ایران بر همه ثابت شده است.

فرمانده سپاه عاشورا بر ضرورت مقاومت در فضای مجازی تاکید کرد و یادآور شد: دشمن در فضای مجازی قوی کار می‌کند و با شایعه و دروغ درصدد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است. در عین حال ما در فضای واقعی مقاوم هستیم و با همان روحیه دوران دفاع مقدس تلاش می‌کنیم.

سردار عباسقلی‌زاده افزود: امروز تحریم دشمنان نیز در راستای مقابله با ماست، گرچه تحریم‌ها بر مردم فشار می‌آورد ولی مردم صبورانه مقاومت می‌کنند و با وجود مشکلات اقتصادی و کاستی‌های برخی مسئولان، در کنار نظام و انقلاب ایستاده‌اند تا به هدف و آرمان اصلی خود برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر ملل آزاده جهان به پیشگامی ایران در برابر مستکبران ایستادگی نکند، مسلمانان باز مورد ظلم قرار خواهند گرفت بنابراین ایران باید با تکیه بر توان خود و به تأسی از راه روشن شهدا به استقامت خود ادامه دهد.

انتهای پیام
captcha