منتفع اصلی برنامه‌های فرهنگی و هنری باید مردم باشند
کد خبر: 4110919
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

منتفع اصلی برنامه‌های فرهنگی و هنری باید مردم باشند

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی و هنری در زیر چتر انقلاب اسلامی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا منتفع اصلی این برنامه‌ها مردم باشند، ‌اظهار کرد: در دولت اهتمام ویژه‌ای به تحقق عدالت فرهنگی و مردم محور بودن برنامه‌ها وجود دارد.

منتفع اصلی برنامه‌های فرهنگی و هنری باید مردم باشندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد استان، سیدمحمدحسین بلاغی، مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی، امروز، 10 دی‌ماه، در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی و هنری در زیر چتر انقلاب اسلامی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا منتفع اصلی این برنامه‌ها مردم باشند، ‌اظهار کرد: در دولت اهتمام ویژه‌ای به تحقق عدالت فرهنگی و مردم محور بودن برنامه‌ها وجود دارد و از این رو سعی می‌کنیم تا زمینه را برای اجرای برنامه‌های مردم محور بیش از پیش فراهم آورد.

وی افزود: سعی خواهیم کرد تا موازی‌کاری‌ها در عرصه فرهنگ و هنر به همدلی و هم‌افزایی تبدیل شود و برنامه‌ریزی‌ها به منصه ظهور رسیده و عملیاتی شوند.

بلاغی، توجه به هنرمندان و اصحاب فرهنگ متعهد و مردمی را حائز اهمیت مطرح کرد و گفت: سرمایه‌گذاری و ایجاد زمینه برای فعالیت این هنرمندان موجب تعالی عرصه فرهنگ و هنر خواهد شد.

حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار عرصه فرهنگ و هنر را عرصه‌ای حساس و بسیار مهم خواند و افزود: امیدواریم با حضور بلاغی در رأس مدیریت فرهنگی استان، شاهد برکات و تحولات مثبت و سازنده‌ای در این عرصه باشیم.

وی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را عضو اصلی و فعال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواند و گفت: امیدواریم همکاری با برنامه‌های این شورا دردوره جدید نیز با قدرت و قوت در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام
captcha