دشمن به‌دنبال کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4110940
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
مسئول نمايندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

دشمن به‌دنبال کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مسئول نمايندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمن در زمان حاضر برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به‌دنبال سیاه نمایی و کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب است از این‌ رو روایت صحیح و واقعی از ایثارگری‌ها و حماسه شهدا در عصر حاضر ضروری است.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید استان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمايندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، امروز، 10 دی‌ماه، در یادواره سرداران و ۷۱ شهید والامقام روستای ورجوی مراغه که در مسجد شهدای این روستا برگزار شد، گفت: دشمن در زمان حاضر برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به‌دنبال سیاه نمایی و کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب است از این‌ رو روایت صحیح و واقعی از ایثارگری‌ها و حماسه شهدا در عصر حاضر ضروری است.

وی افزود: خون پاک شهدا ضامن امنیت و اقتدار است و بر همین اساس باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت قرار داشته باشد.
 
نجفقلی‌زاده سرایی، با اشاره به اینکه عشق به شهدا در خون مردم ما جاری است، افزود: در تشییع پیکر شهدای گمنام که چند روز پیش مهمان شهرها و استان‌های کشور بودند، صحنه‌هایی از دلدادگی و عشق ملت ایران به مقام شامخ شهدای گمنام دیده شد.
 
وی رابطه عمیق بین ملت و امام راحل را عامل اصلی شکست دشمن عنوان و بیان کرد: تنها عاملی که باعث شد دشمن در هشت سال دفاع مقدس علی‌رغم برخورداری از بروزترین تجهیزات نظامی شکست بخورد، رابطه ناگسستنی ملت بزرگ ایران با امام راحل بود.
 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، اضافه کرد: دلیل دوام و قوام انقلاب در این ۴۳ سال نیز همین نکته است که ملت، پیوند مستحکمی با مقام ولایت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داشته‌اند.ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه‌ با استکبار و ظالمان است، بنابراین تا زمانی که این انقلاب وجود دارد دشمنان دست از دشمنی خود بر نخواهند داشت.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا اظهار کرد: هر عاملی که باعث ماندگاری نظام اسلامی است، مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار گرفته است که از آن جمله می‌توان به اعتقاد راسخ مردم به اهل‌بیت و نهضت خونین حضرت سیدالشهدا اشاره کرد.

وی تأکید کرد: دشمن از طریق فضای مجازی باورهای مردم ما را نشانه گرفته است و در حوادث اخیر نیز این موضوع نمود بیشتری پیداکرده بود تا جایی که برخی‌ها باور کرده بودند که کار نظام تمام‌شده است .
 
نجفقلی زاده سرایی اظهار کرد: ملت ایران از برکت وجود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، با بصیرت و متحد بهره‌مند هستند و اجازه حضور و دخالت دشمنان در این کشور را نخواهند داد.
 

انتهای پیام
captcha