پیام استاندار لرستان به‌مناسبت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی
کد خبر: 4111489
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

پیام استاندار لرستان به‌مناسبت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در پیامی سالروز شهادت این سردار شهید را تسلیت گفت.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«فرارسیدن دی‌ماه همواره یادآور عروج مردانه و با شکوه، مردی از تبار مجاهدان فی‌ سبیل‌الله است، مردی که در وانفسای قرن حاضر و در تنگاتنگ نبرد خیر و شر، چون مولایش، «حیدر کرار» حقیقتی بود بر گونه‌ اساطیر حاج قاسم سلیمانی، الگوی انسانی رشد یافته در مکتب امام امت، حضرت امام(ره) بود که سال‌ها از خورشید معنویت علمدار انقلاب روح‌الله یعنی مقام معظم رهبری بهره گرفت و شخصیت مستعد خویش را به فرای زمان گسترش داد و از مرز خویش و از دام منیت فراتر رفت و ایران را صاحب سپه‌سالاری کرد، که تا دنیا دنیاست، و تا مادران قصه‌ شجاع‌ترین مردان تاریخ را برای فرزندان نقل خواهند کرد، داستان دلاور غرقه در خون فرودگاه بغداد، الی یوم القیامه، مستدام روایت خواهد شد.

حاج قاسم سلیمانی، حاصل تربیت انقلاب اسلامی بود و در کوران حوادث دهر، با سلوکی منبعث شده از میراث تشیع، در سیری مدام به مقام فنا فی‌الله رسید و لاجرم، چون در اخلاص و شجاعت از مقتدایش، حسین بن علی(ع) سرمشق می‌گرفت، ذات اقدس الهی، هم سپه‌سالاری دفاع از حرم اهل‌ بیت(ع) را ارزانیش نمود و هم شهادتی چنان برجسته و باشکوه که میلیون‌ها نفر در اقصی‌نقاط عالم برایش مویه کردند، آری، پروردگار این‌گونه «مخلصین له الدین» را به اوج اعلی بر می‌کشد.

دی‌ماه، چون به نیمه نزدیک می‌شود، وقت عرض ارادت و نو کردن پیمان با «سردار دل‌ها» فرا می‌رسد، ملت ایران در درازنای تاریخ ثابت نموده‌اند، قدر فداییان و شهیدان و سپه‌سالاران مؤمن خویش را می‌دانند، خصوصا امسال که اجانب و بد‌خواهان برای مملکت و مردم شرارت آفریدند تا به‌زعم خود، جمهوری اسلامی ایران را به سمت جنگ‌های داخلی خونین و بی‌پایان سوق دهند و سر آخر ایران را قطعه‌قطعه کنند و برای همیشه، از ایران و اسلام انقلابی اثری باقی نگذارند.

دقیق و عالمانه بود، نکته‌ رهبر معظم انقلاب که فرمود: «حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است.»

مکتب سلیمانی باطل‌السحر جادوی دیوان و اجانب و اعوان ابلیس لعین است، که ملت‌ها را بی‌خدا و غرق در انواع رذالت‌ها و گرفتار به تن‌پرستی می‌خواهند.

مردم استان لرستان در مراسم تشییع شهدای گمنام در روز‌های گذشته، عمق ارادت باطنی خویش را به معنویت شهدا نشان دادند و صحنه‌هایی آفریدند بی‌نظیر، بی‌شک اکنون در بزرگداشت سیدالشهدای مجاهدان ایران اسلامی نیز، خالصانه حضور خواهند داشت.

اینجانب به نوبه خویش ضمن عرض ارادت قلبی به روح ملکوتی «سردار دل‌ها» فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را به مردم بی‌ریا و ولایتمدار استان لرستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha