دانشگاه فرهنگیان ایلام میزبان یک شهید گمنام شد
کد خبر: 4111620
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

دانشگاه فرهنگیان ایلام میزبان یک شهید گمنام شد

پیکر یک شهید گمنام امروز ۱۲ دی‌ماه با حضور مردم و جمعی از مسئولان در دانشگاه فرهنگیان ایلام به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع وتدفین شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، پیکر یک شهید گمنام امروز ۱۲ دی‌ماه با حضور مردم و جمعی از مسئولان در دانشگاه فرهنگیان ایلام به خاک سپرده شد.

سردار جعفر جهروتی‌زاده، از فرماندهان دفاع مقدس و فرمانده تخریب در جنگ با داعش در سوریه و از همسنگران شهید حاج قاسم سلیمانی، در این مراسم، با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به جز خدا به هیچ چیز فکر نمی‌کرد، گفت: امروز باید خیلی حواسمان باشد که روز امتحان است و کسانی که باید ریزش کنند ریزش کردند، اما خوشبخت کسانی هستند که از این امتحان سربلند بیرون می‌آیند.

وی با بیان اینکه امروز مسئولیت ما نسبت به گذشته خیلی سنگین‌تر و حساس‌تر است، گفت: شهدا دو مأموریت داشتند یکی مأموریت مشخص که در زمان خود جلو دشمن سینه سپر کرده و جلو دشمن را گرفتند تا مردم ما در آسایش زندگی کنند. مأموریت دوم شهدا این بود که در این ایام آمدند و فتنه‌ها را جمع کردند و چند وقتی است که کشور را عطر و بوی شهدا فراگرفته است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نوک پیکان فتنه در قضایای اخیر به سمت ستون خیمه انقلاب یعنی مقام معظم رهبری بود. آن‌ها طراحی و هزینه کردند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند، این بار رهبری را هدف قرار داده بودند و تمام شعار‌ها و برنامه‌‍‌های آن‌ها رهبری بود که البته در این مسیر موفق نخواهند شد.

جهروتی‌زاده با اشاره به عملیات والفجر ۸ و توان عراق به پشتوانه کشور‌های دیگر گفت: عراق با آن همه قدرت و پشتوانه حتی یک بار هم از اروند عبور نکرد، اما ایران ۳ بار از اروند عبور کرد.

انتهای پیام
captcha