فضای مجازی میدان اصلی دشمن برای شبهه‌افکنی است
کد خبر: 4111963
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:

فضای مجازی میدان اصلی دشمن برای شبهه‌افکنی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: میدان اصلی دشمن برای جولان دادن، شبهه افکنی و پمپاژ یأس و ناامیدی در جامعه از راه‌هایی مثل فضای مجازی است که باید با روشنگری و بیان روایت صحیح و دقیق از دستاوردها، سدّ راه دشمنان شد.

ارسالی/ روشنگری و بیان صحیح دستاوردهای انقلاب، سد راه دشمنان استبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اصغری‌حسامیه نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، 13 دی ماه در نشست بصیرتی جهاد تبیین که با حضور حامد آرامش، مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان و کارکنان آن اداره برگزار شد، با بیان اینکه فهم درست و دقیق از مسائل و روایت حقیقی از آن به دیگران، از بارزترین مشخصه و ویژگی‌های جهادتبیین است، افزود: در میدان‌هایی که جبهه حق با آن درگیر است، مسئله تبیین در بعضی موارد، اهمیتی برابر و حتی بیشتر از خود موضوع پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: همانطور که در بیانات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین مشاهده می‌شود، تبیین و بازگویی حقایق، استفاده از شیوه‌های اخلاقی، بیان مسائل همراه با منطق، متانت، عقلانیت کامل و استفاده از عواطف انسانی و پرهیز از دشنام، تهمت، دروغ و فریبکاری در مواجهه با افکار عمومی، از اصول قطعی این جهاد به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اصغری‌حسامیه ادامه داد: میدان اصلی دشمن برای جولان دادن، شبهه‌افکنی و پمپاژ یأس و ناامیدی در جامعه از راه‌هایی مثل فضای مجازی است که باید با روشنگری و بیان روایت صحیح و دقیق از دستاوردها، سد راه دشمنان شد.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی و مدیریتی سردار سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی مصداق بصیر در همه امور بود، چراکه در تمامی زمینه‌ها طبق دستورات دین عمل کرد.

حامد آرامش، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی افزود: ولایت‌مداری، مرد میدان بودن، روحیه انقلابی، مردمی بودن، سادگی و ساده‌زیستی و خوشخویی از ویژگی‌های شاخص و بازر سردار سلیمانی بود که آن را در همه عرصه‌ها و مسئولیت‌هایی که داشت به نحو احسن و شایسته انجام می‌داد و همین ویژگی حاج قاسم در کنار سایر ابعاد شخصیتی‌اش سبب شد تا در قلوب بیشتر آحاد جامعه و گروه‌های سیاسی جای گیرد.

آرامش گفت: شهید سلیمانی در تمام سال‌های زندگی، هرگز دغدغه‌ای جز دفاع از دین و دفاع از مظلوم، یاری محرومان و مبارزه با مستکبران نداشت و به همین دلیل همواره مایه افتخار ایران اسلامی و ملت‌های آزاده است.
انتهای پیام
captcha