شهید سلیمانی مصداق بارز ایثار در حفظ آرمان‌ها بود
کد خبر: 4112121
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

شهید سلیمانی مصداق بارز ایثار در حفظ آرمان‌ها بود

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه شهید سلیمانی مصداق بارز ایثار و فداکاری در حفظ آرمان‌ها بود،‌ گفت: مجاهدت سردار در کنار مدافعان حرم برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

شهید سلیمانی مصداق بارز ایثار و فداکاری در حفظ آرمان‌ها بود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام جواد سلیمانی امیری، عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، عصر روز گذشته، 13 دی‌ماه در آیین گرامیداشت شهید سلیمانی در دانشگاه صنعتی شاهرود، با اشاره به نقش عمار در صدر اسلام و همچنین حکومت امام علی(ع) گفت: عمار تبیین‌گر و روشنگر دسیسه‌های دشمنان بود.

وی ادامه داد: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی مانند عمار یاسر، نقش تبیین‌گری و روشنگری  و شهید سلیمانی، مالک‌اشتر این زمان محسوب می‌شوند.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با نقش بی‌بدیل خود در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب در کشور و منطقه نقش‌آفرینی کرد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «فقدان شهید سلیمانی برای خانواده سخت و برای من سخت‎تر است» که این نشان از جایگاه ویژه حاج قاسم در نزد رهبر انقلاب دارد.

وی به نقش ویژه شهید سلیمانی در پایداری نظام اشاره کرد و افزود: وی مصداق بارز ایثار و فداکاری در حفظ آرمان‌ها بود و مجاهدت ایشان در کنار مدافعان حرم، برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به سخن شهید سلیمانی که «من باید بمانم و به تکلیفم عمل کنم» اشاره کرد و یادآور شد: حاج قاسم  الگوی همه اقشار  جامعه است و در این راستا در رکاب ولایت، قائل به تکلیف بود که باید در بین نسل جوان سیره این شهید بیش از پیش تبیین شود.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha