اساتید نقش اصلی را در جهاد تبیین ایفا می‌کنند
کد خبر: 4112979
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

اساتید نقش اصلی را در جهاد تبیین ایفا می‌کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در مسئله جهاد تبیین، اساتید نقش اصلی را ایفا می‌کنند و هر جا قدمی در این خصوص برداشته شود بدون شک ما در کنارتان هستیم و تمام قد از شما حمایت می‌کنیم.

بهمن نقی پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بهمن نقی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، روز گذشته، 17 دی‌ماه، در جمع اساتید دانشکده مدیریت، گفت: در مسئله جهاد تبیین، اساتید نقش اصلی را ایفا می‌کنند و هر جا قدمی در این خصوص برداشته شود بدون شک ما در کنارتان هستیم و تمام قد از شما حمایت می‌کنیم.

وی افزود: کمبود اعضای هیئت علمی از حد استاندارد یکی از مسائلی است که از سال‌ها پیش با آن روبرو هستیم و این مسئله مربوط به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است و ما همچنان در حال رایزنی با مسئولان در جهت رفع این مشکل هستیم.

نقی پور گفت: در مسیر پیشرفت و بهبود خدمات دانشگاه علوم پزشکی اتتظار می‌رود همه اساتید با ارائه طرح‌های نوین در جهت همراه کردن و تشویق دیگر مسئولان کشوری با وزارت بهداشت پای کار باشند. ایجاد انگیزه و امیدآفرینی در بین اعضا هیئت علمی از وظایف دانشگاه و دانشکده هاست و باید ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و دانشکده و صنعت مدیریت تقویت شود و در این مسیر ما همیشه در کنار عزیزان خواهیم بود و حمایت کامل دانشگاه علوم پزشکی از همه طرح‌های مسئله محور را اعلام می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از رئیس دانشکده مدیریت و اساتید دانشکده اظهار کرد: برای تغییر فرآیند و اصلاح ساختارها باید همه اساتید با طرحها و پروژه‌های خود همگام با مسئولین دانشگاه پای کار باشند.

انتهای پیام
captcha