یادواره شهدای «عملیات کربلای ۵» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4113079
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

یادواره شهدای «عملیات کربلای ۵» در کرمان برگزار شد

با حضور جمعی از خانواده شهدا و فرهنگیان، یادواره شهدای «عملیات کربلای ۵» در اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، با حضور جمعی از خانواده شهدا و فرهنگیان، یادواره شهدای «عملیات کربلای ۵» امروز، ۱۸ دی‌ماه در اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با اشاره به آیه ۱۵۵ سوره بقره، گفت: براساس آیات قرآن، خداوند مردم را با انواع آزمایش‌ها می‌سنجد و بشارت باد بر صابران که در راه خدا شکیبایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمان شهادت حضرت علی‌اصغر(ع)، امام حسین(ع) فرمود: گرچه این مصیبت سخت است اما چون برای خداست آسان است، افزود: صبر بر این مصیبت و سایر مصیبت‌ها امام حسین(ع) را متمایز از ما انسان‌های عادی می‌کند. همه ما در حال امتحان و آزمایش هستیم و گاهی انسان توسط کارهایی که دیگران انجام می‌دهند آزمایش می‌شود.

رضایی ضمن گرامیداشت یاد شهدا افزود: امروز حاج قاسم قله‌ای است و همه کسانی که پیرو او هستند نیز امتحان و آزمایش می‌شوند. امیدواریم همه ما بتوانیم از همه امتحان‌ها سربلند بیرون بیاییم.

این مراسم با روایتگری حمید شفیعی و مداحی محمدرضا نظری همراه بود و در پایان جمعی از مادران و همسران معظم شهدا تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha