واکنش نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان به اهانت نشریه فرانسوی
کد خبر: 4113320
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

واکنش نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان به اهانت نشریه فرانسوی

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی، اهانت نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را محکوم کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی، استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی، اهانت نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را محکوم کردند. متن پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گیلان به شرح زیر است:

اقدام توهین‌آمیز و خارج از نزاکت نشریه فرانسوی شارلی ابدو علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر عمق عصبانیت دشمنان و جبهه استکباری غرب را از تدابیر حکیمانه و داهیانه معظم‌له و شکست مفتضحانه در برهه‌های مختلف به‌ویژه پروژه اغتشاشات اخیر نشان داد.

بدون شک اقدام بی‌شرمانه این نشریه شیطانی در اهانت و هتک حرمت به ولی امر مسلمین جهان تحت هدایت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی غرب که سابقه توهین به ساحت ملکوتی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص) را در پرونده سیاه خود دارد، بر آگاهی و بیداری مضاعف ملل مختلف می‌افزاید و جهان اسلام باید در این خصوص به پا خیزد.

اینجانبان ضمن محکوم‌کردن این اقدام سخیف نشریه فرانسوی، از متولیان دستگاه دیپلماسی و فرهنگی کشور و جهان اسلام انتظار داریم که این حرکت ضد انسانی را مورد پیگیری حقوقی قرار داده و صدای حق‌طلب ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام
captcha