دشمن با ایجاد تفرقه می‌خواهد ایران به عراق و سوریه تبدیل شود
کد خبر: 4113720
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
سردار سلامی:

دشمن با ایجاد تفرقه می‌خواهد ایران به عراق و سوریه تبدیل شود

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن به عراق، سوریه، افغانستان، یمن و هرکجا پاگذاشته، شهرها را ویرانه کرده‌ ‌و با ایجاد تفرقه قصد دارد ایران را هم به چنین سرنوشتی دچار کند.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایرانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز سه شنبه، 20 دی‌ماه در مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور سران طوایف، معتمدین، علمای شیعه و سنی، خانواده معزز شهدا و مسئولان استانی برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان یکی از پهناورترین قطعات سرزمین اسلامی ایران است، یک قطعه درخشان، سرزمین آب و آفتاب؛ البته آنچه به این دیار فضیلت می‌بخشد مردمان این سرزمین هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردمان سیستان و بلوچستان، مردمانی هستند که ما آن‌ها را با زیباترین جلوه‌های مهربانی می‌شناسیم، افزود: صفای باطن و صداقت در وعده و کلام، غیرت و مرزداری از جمله سجایای مردم این منطقه است؛ سپاه به تأکید رهبر معظم انقلاب بهترین فرماندهان و زبده‌ترین مردان خود را که عمیق‌ترین عواطف و احساسات را داشته و از قدرت مدیریت و فرماندهی بالایی برخوردارند و حس مردمداری بیشتری دارند را برای این منطقه در نظر گرفته است.

سردار سلامی بیان کرد: روزگاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این منطقه خدمت می‌کرد که نه تنها اهل زمین، بلکه اهل آسمان او را می‌شناسند.

وی با بیان این مطلب که دشمن برای اینکه آرامش روانی مسلمانان را بگیرد، به مقدساتشان توهین می‌کند، تصریح کرد: اگر دشمن احساس کرده که می‌تواند با افشاندن بذر تفرقه، آتش درگیری‌های خونین را در ایران فراهم کند، در خطای کامل محاسباتی است، قطعاً توطئه‌های دشمنان، با آگاهی مردم ما شکست خواهند خورد، همچنان که تاکنون شکست خورده‌‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سردار شهید نورعلی شوشتری یک فرمانده تمام‌عیار بود، ‌سردار کرمی هم تا امروز امنیت را برقرار کرد و از امروز با پستی جدید می‌رود تا با اراده‌ای راسخ برای مردم این سرزمین فداکارانه خدمت کند. برادران عزیز ما، همه در تلاش هستند که امنیت برای این مردم برقرار شود.

سردار سلامی تأکید کرد: توجه داشته باشید دشمن به عراق، سوریه، افغانستان، یمن و هرکجا پاگذاشته، شهرها را ویرانه کرده‌ ‌و با ایجاد تفرقه قصد دارد ایران را هم به چنین سرنوشتی دچار کند. ‌آتشی که به جان مسلمانان در یمن و سوریه افتاد ارمغان دشمن است و می‌خواهد اینجا هم آتش و ویرانی باشد.

یادآور می‌شود، در این مراسم، سردار سلامی، فرمانده کل سپاه از زحمات سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور تقدیر و طی حکمی سردار حسن مرتضوی، را به فرماندهی این قرارگاه منصوب کرد.
انتهای پیام
captcha