مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان شرکت گاز آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 4113851
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان شرکت گاز آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران و بیست و چهارمین دوره مسابقات فرزندان کارکنان در تبریز برگزار می‌شود.

وحید رضازاده، دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز آذربایجان شرقیوحید رضازاده، دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، گفت: امسال تعداد شرکت‌کنندگان در مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران و بیست و چهارمین دوره مسابقات فرزندان کارکنان، نسبت به مسابقات دوره قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه امسال 428 نفر از کارکنان، همسران و فرزندان در مسابقات قرآن حضور خواهند داشت که این تعداد در دوره قبل 196 نفر بوده است، ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، اذان، حفظ تخصصی، مفاهیم قرآن، مفاهیم نهج‌البلاغه، قصه‌گویی، حفظ عمومی و موضوعی و صحیح‌خوانی برگزار خواهد شد.

رضازاده با اشاره به اینکه فراگیری قرآن کریم و انس با مفاهیم نورانی آن از مهم‌ترین ضروریات فرهنگ دینی و اسلامی است، اظهار کرد: مسابقات قرآن شرکت گاز استان با هدف ارتقای سطح دانش قرآن کارکنان و تمسک به کلام الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای ارزنده آن در زندگی امروز برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز آذربایجان شرقی اظهار کرد: مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران و بیست و چهارمین دوره مسابقات فرزندان کارکنان در روز پنج‌شنبه و جمعه 22 و 23 دی‌ماه در محل سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش شرکت گاز استان با حضور ناظر دارالقرآن شرکت ملّی گاز ایران و داوری اساتید برجسته قرآن در استان، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha