ضرورت تداوم طرح جهادی و رزمایشی دیدار با خانواده‌های شهدا در اردبیل
کد خبر: 4114139
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

ضرورت تداوم طرح جهادی و رزمایشی دیدار با خانواده‌های شهدا در اردبیل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بر تداوم طرح جهادی و رزمایشی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید کرد و گفت: ادای دِین به جامعه معظم ایثارگری و دیدار با این قشر معزّز به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های دارای اولویت است.

دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۲۲ دی‌ماه، در دیدار با خانواده‌های شهیدان والامقام «جعفر نونهال»، «اسرافیل بدر»، «یوسف فولادی» و «بهتاج شهبازی» در اردبیل ضمن تقدیر از صبر و پایداری خانواده‌های شهدا، بر تداوم طرح جهادی و رزمایشی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید و اظهار کرد: در راستای ادای دِین به جامعه معظم ایثارگری، دیدار با این قشر معزّز به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های دارای اولویت، در دستور کار قرار داده‌ و در این مسیر، از مشارکت سایر ادارات نیز طبق دستورالعمل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بهره گرفته‌ایم تا بتوانیم ضمن دیدار با کل جامعه معظم ایثارگری، مشکلات و مسائل این عزیزان را رفع و رجوع نماییم.

نوری با اشاره به کسب رتبه برتر بنیاد استان در بین تمامی ادارات کل بنیادهای کشور گفت: برنامه عملیاتی طرحی مدوّن از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه معظم ایثارگری است که با تلاش و کوشش مجموعه بنیاد استان، رتبه برتر در این زمینه به بنیاد استان اردبیل تعلّق گرفت و این امر نشان می‌دهد که خادمان خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان اردبیل نهایت تلاش و جدیّت خود را به کار می‌گیرند تا شاید بتوانند اندکی از دِین خود را این قشر معزّز که تمام داشته‌های خود را وقف نظام کرده‌اند، ادا کنند. 

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این دیدارها اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند.

وی شهدا، جانبازان و ایثارگران را از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی اعلام و خاطرنشان کرد: امروز ما عزّت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در کنار ایثار شهدا، مجاهدت، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگاه داشته و تکریم آنان سبب تعمیق و تسری این فرهنگ در بین نسل جدید در کشور می‌شود.

کثیرلو افزود: صبر، صلابت و بصیرت خانواده شهدا با تاسی از اولین شهیده راه ولایت حضرت ام‌ابیها(س)، بهترین نمونه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه است.

وی ادامه داد: ضروری است به نحو مقتضی و متناسب با شرایط فعلی جامعه و با ابزارهای بروز در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اطلاع‌رسانی شده و اشاعه یابد.

انتهای پیام
captcha