دهه فجر فرصتی مناسب برای جهاد تبیین است
کد خبر: 4114914
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

دهه فجر فرصتی مناسب برای جهاد تبیین است

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جهاد تبیین از تکالیف سیاسی و شرعی است که ولی‌فقیه آن را مشخص کرده است و دهه‌فجر بهترین زمان برای ادای جهاد تبیین است.

رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان  بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، روز گذشته، 25 دی‌ماه در نشست مدیران کمیته‌های تخصصی ستاد دهه‌فجر سیستان و بلوچستان افزود: برای ادای جهاد تبیین باید حقایق قبل و بعد از انقلاب به درستی تبیین تا جلوی تحریف‌های دشمن گرفته شود. جهاد تبیین باید محور اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد و ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه به‌ویژه قشر جوان برنامه‌ریزی کنند.
 
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جهاد تبیین از تکالیف سیاسی و شرعی است که ولی‌فقیه آن را مشخص کرده است و دهه‌ فجر بهترین زمان برای ادای جهاد تبیین است، افزود: آموزش و پرورش در این زمینه نقش تأثیرگذاری دارد و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و شاد با رویکرد جهاد تبیین می‌تواند به این موضوع مهم بپردازد.
 
بامری در ادامه تصریح کرد: دشمن افکار جوانان و بنیان خانواده را هدف قرار داده است و در فضای مجازی تبلیغات زیادی را برای انحراف جوانان و بانوان انجام داده که باید در این زمینه هوشیار بود و با تولید محتوا و برنامه‌های شاد و متنوع به مقابله با جبهه رسانه‌ای دشمن بپردایم.
 
وی گفت: دشمن همواره القا می‌کند که انقلاب نه تنها کاری برای مردم نکرده است بلکه شرایط را بر آن‌ها سخت کرده که این تحریف‌ها نه تنها از سوی بیگانگان بلکه از سوی برخی عوامل در داخل که نگاه به بیرون دارند و هیچگاه نگاه به ارزش‌های اسلامی نداشتند، نیز دنبال می‌شود.
انتهای پیام
captcha