فضای مجازی وسیله اصلی دشمن برای هجمه علیه انقلاب است
کد خبر: 4115210
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

فضای مجازی وسیله اصلی دشمن برای هجمه علیه انقلاب است

سیدمحمدرضا طالبی با بیان اینکه وصایای شهدا برای هر زمانی کاربرد دارد، گفت: تانک فعلی دشمن، فضای مجازی بدون حد و حصر است که هر چیزی در آن دیده می‌شود و نباید از اهمیت آن غفلت شود.

محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، شب گذشته، ۲۶ دی‌ماه در مراسم یادواره شهدا که به‌مناسبت روز سربیشه در مهدیه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست نظامی که با خون شهدا آبیاری می‌شود، پرچم آن به دست امام زمان(عج) می‌رسد. شهدا با خدا معامله کرده‌اند و از بهترین‌ دارایی‌هایشان گذشتند؛ آن‌ها بر سر سفره پربرکت الهی متنعم هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است تا زمانی که این پشتوانه قوی و این اعتقادات راسخ در بحث زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وجود داشته باشد، نمی‌تواند به اهدافش برسد.

طالبی با تأکید بر اینکه آنچه داریم از برکت خون شهداست، بیان کرد: احیای خون شهدا به لحاظ شرعی و قانونی وظیفه همه ماست و اگر به اندازه سر سوزنی در این زمینه کوتاهی کنیم، در نزد خدا، ائمه و شهدا مدیون و مسئول خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شهدا جان خود را به‌عنوان بهترین و اساسی‌ترین سرمایه‌شان برای احیای نظام، انقلاب، ناموس و حجاب در طبق اخلاص نهادند، یادآور شد: اگر در وظیفه‌ای که در قبال این از خودگذشتگی داریم، کوتاهی کنیم باید در دنیا و آخرت پاسخگوی خون شهدا باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی ضمن اظهار تأسف از کم‌کاری‌هایی که طی سالیان گذشته درخصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدا صورت گرفته، یادآور شد: اگر برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کار مفیدی انجام می‌دادیم، اکنون نباید جوانان و نوجوانان ما از هجمه‌های رسانه‌های بیگانه تأثیر می‌گرفتند و فکر و اندیشه آنها تحت تأثیر تبلیغات سوء دشمن قرار می‌گرفت و شاهد این اتفاقات ناگوار نبودیم.

وی با اشاره به نفوذی که مدام مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد، اظهار کرد: همین نفوذ باعث شده که در قبال شهدا، درست ادای وظیفه نکنیم که اگر درست اقدام می‌شد امروز برای برخی افراد متدین این شبهه‌ها ایجاد نمی‌شد. زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و الگو گرفتن از شهدا مهم‌ترین وظیفه‌ای است که در قبال این افراد داریم، باید بدانیم که توسل به شهدا در زندگی بسیار اثربخش بوده و نباید از اهمیت آن غفلت کنیم.

طالبی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلاتی که امروز در سطح جامعه داریم به دلیل عدم عمل به وصیت‌نامه شهداست، گفت: شهدای بزرگوار بر گردن تک‌تک ما حق دارند و باید در راستای زنده‌ نگه‌داشتن نام این عزیزان، گوش به فرامین مقام معظم رهبری بسپاریم. نباید عکس شهدا را در بالای سرمان نصب کرده و در عمل، برعکس شهدا رفتار کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه وصایای شهدا برای هر زمانی کاربرد دارد، بیان کرد: تانک فعلی دشمن، فضای مجازی بدون حد و حصر است که هر چیزی در آن دیده می‌شود و نباید از اهمیت آن غفلت شود.

انتهای پیام
captcha