920 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان البرزی پرداخت شد
کد خبر: 4115538
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
از ابتدای سال

920 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان البرزی پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: 923 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان این استان پرداخت‌ شده است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز اظهار کرد: 923 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان این استان پرداخت‌ شده است.

وی افزود: این تسهیلات برای تأمین نیازهای ضروری خانوارهای مددجو از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت در اختیار آنان قرار گرفت.

این مسئول بیان کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در بخش اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی، این نهاد به شش هزار و ۶۷۷ خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد و صندوق امداد ولایت، وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

محمدی‌فرد در خصوص ضمانت وام‌های مددجویی اظهار کرد: امسال تسهیلات مجددی برای ضمانت وام‌های مددجویان در نظر گرفته‌ایم که این افراد فقط با یک فقره چک یا سفته می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه وام‌های تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز سه درصد یک‌بار کارمزد دارد، تأکید کرد: وام‌های مددجویی تا ۱۰۰ میلیون ریال بدون ضامن و تا ۵۰۰ میلیون ریال با یک چک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

این مسئول با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، افزود: داشتن مجوز از بانک مرکزی، اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌ بانکی و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک از جمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

انتهای پیام
captcha