پاسخگویی به مطالبه‌گری دینی نوجوانان در ایام الله دهه فجر در اولویت قرار گیرد
کد خبر: 4115833
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

پاسخگویی به مطالبه‌گری دینی نوجوانان در ایام الله دهه فجر در اولویت قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به درپیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: احیای شعارهای انقلاب و پاسخگویی به مطالبه گری دینی نوجوانان در این ایام باید در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، روز پنجشنبه، 29 دیماه، در جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان، بر ضرورت ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب برنامه های قرآنی تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی فعالیت‌های قرآنی به خصوص برگزاری برنامه‌های مسابقه‌ای و رقابتی برای جذب بیشتر نوجوانان ضروری است.

وی با اشاره به درپیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: احیای شعارهای انقلاب و پاسخگویی به مطالبه گری دینی نوجوانان در این ایام باید در اولویت قرار گیرد.

حسینی، با بیان اینکه راه‌اندازی پویش‌های قرآنی در سطح خانواده‌ها یکی از اولویت‌های کمیته قرآنی دهه فجر باشد، ادامه داد: نباید سازمان‌ها و ادارات در برنامه‌ها تصدی گری کنند بلکه باید تمامی برنامه‌ها با حمایت سازمان‌ها و توسط مردم و تشکل های دینی برگزار شود تا زمینه حضور بیشتر جوانان و نوجوانان در این برنامه ها فراهم گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، همچنین بر ضرورت نوآوری و تنوع بخشی به برنامه‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: در این زمینه استفاده از فضای مجازی ضروری به نظر می رسد.

انتهای پیام
captcha