اتفاقات اخیر اقتدار نظام در برابر هجمه‌های دشمنان را به دنیا نشان داد
کد خبر: 4116188
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

اتفاقات اخیر اقتدار نظام در برابر هجمه‌های دشمنان را به دنیا نشان داد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر ضرورت هوشیاری و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان تأکید کرد و گفت: اتفاقات اخیر بار دیگر اقتدار و محکم بودن نظام در برابر هجمه‌های دشمنان را به دنیا نشان داد.

عبدالرضاپورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضاپورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، یکم بهمن‌ماه در جلسه شواری ادارای با موضوع نشست تخصصی کمیته‌های دهه فجر گفت: خداوند متعال در آیه 139 سوره آل عمران می‌فرماید: «وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ؛ و سست نشوید و غمگین نگردید!و شما برترید اگر ایمان داشته باشید».

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در این آیه دو راهکار برای موفقیت و برتری جستن مؤمنان عنوان کرده‌است، افزود: سست نشدن و غمگین نشدن در برابر توهین‌ها، توطئه‌ها، ارعاب و اتهامات دشمنان دو راهکار برتری مؤمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر ضرورت هوشیاری و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان تأکید و بیان کرد: اتفاقات اخیر بار دیگر اقتدار و محکم بودن نظام در برابر هجمه‌های دشمنان را به دنیا نشان داد.

وی با اعلام اینکه اگر از انقلاب و دستاوردهای آن دست برداریم موجب سوء‌استفاده دشمن خواهد شد، افزود: پیامبر عظیم الشأن، منطق قرآن، رهبری مقتدر، شهدای گرانقدر و کشور غنی از ظرفیت‌‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده‌ که با پشتیبانی از آن‌ها به اقتدار کنونی در سطح جهان رسیده است لذا نیازی به سستی نیست.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به حکمت 107 نهج‌البلاغه گفت: در این حکمت حضرت علی(ع) می‌فرماید: «کسی که امر خدا را اقامه می‌کند باید درحق مدارا نکند، خود را خار نسازد، طمع‌کاری هم نکند».

وی در پایان با اشاره به توطئه اخیر دشمن در مورد در لیست ترور قرار گرفتن سپاه پاسداران یادآور شد: این امور امروز دیگر اثری در ما ندارد چراکه نظام مقدس انقلاب اسلامی چهل و چهار سال است که در لیست تحریم قرا دارد لذا این امور هیچ تأثیری در انگیزه ما برای ادامه راه ندارد.

انتهای پیام
captcha