خانواده‌های شهدا مایه مباهات جامعه اسلامی هستند
کد خبر: 4116193
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

خانواده‌های شهدا مایه مباهات جامعه اسلامی هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه بر اینکه والدین و خانواده شهدا و ایثارگران راویان صادق دوران دفاع مقدس و سرداران خط مقدم جهادتبیین هستند، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران مایه مباهات جامعه اسلامی هستند.

طرح دیدار و تجلیل از خانواده شهدا به حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در طرح دیدار و سپاس از خانواده شهدا که امروز، ۳۰ دی ماه با حضور تعدادی از نمایندگان تشکل دختران حاج قاسم برگزار شد، گفت: صبر و تحمل شما قابل تجلیل است و حقیقتاً زبان قاصر است که کسی بتواند عظمت ایثار و فداکاری شما را وصف کند.

حجت‌الاسلام گرزین تصریح کرد: زمانی کشور ما را هیچ حساب می‌کردند ولی امروز به برکت خون شهدا ابر قدرت منطقه هستیم و در معادلات جهانی تأثیری مستقیم داریم.

وی با تاکید بر اینکه بر اینکه والدین و خانواده شهدا و ایثارگران راویان صادق دوران دفاع مقدس و سرداران خط مقدم جهادتبیین هستند، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران مایه مباهات جامعه اسلامی هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام است، گفت: خانواده شهدا سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

همچنین در اين طرح از خانواده شهیدان نعمت الله، حجت الله و هادی بهمنی نژاد وخانواده شهید سیدعلی حسینی کلاته تجلیل شد.

 

انتهای پیام
captcha