دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با خانواده شهیدان «بساطی و یوسفی»
کد خبر: 4116642
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با خانواده شهیدان «بساطی و یوسفی»

جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عصر روز گذشته، دوم بهمن‌ماه با خانواده‌های شهدای والامقام، «ولی‌الله بساطی و رستم یوسفی» دیدار کرد.

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، عصر روز گذشته، دوم بهمن‌ماه جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و امین دوست محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام به همراه همکاران این سازمان در راستای طرح سپاس و تکریم با خانواده‌های شهدای والا مقام، «ولی‌الله بساطی و رستم یوسفی» دیدار و از آنها تجلیل کردند.

جمال اسدی در این دیدار گفت: این برکتی که خداوند به شما مادران و همسران و فرزندان شهدا داد، عزتی بزرگ برای کشور جمهوری اسلامی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب این عزیزان عزت و افتخار کشور و اسلام هستند.

وی افزود: نقش ویژه مادران و همسران شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی که از روز‌های نخست شکل‌گیری نهضت امام خمینی(ره) آغاز شده بود، به جنگ تحمیلی رسید و تا امروز در مبارزه با گروه‌های تروریستی ادامه یافت. در تمام این مقاطع تاریخی، مادران و همسران شهدا، همواره پشتیبان و مدافع کسانی بوده‌اند که در خط مقدم جنگ برای دفاع از ارزش‌های اسلامی تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha