یادواره ۱۵ شهید در روستای پهلوان‌کشی برگزار شد + عکس
کد خبر: 4117604
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

یادواره ۱۵ شهید در روستای پهلوان‌کشی برگزار شد + عکس

پنجمین یادواره ۱۵ شهید والامقام مناطق بخش شمالی دلوار شامگاه هفتم بهمن‌ماه در روستای پهلوان‌کشی شهرستان تنگستان برگزار شد.

یادواره ۱۵ شهید در روستای پهلوانکشی شهرستان تنگستان

به گزارش ایکنا از بوشهر، پنجمین یادواره گرامیداشت ۱۵ نفر از شهدای والامقام مناطق بخش شمالی بندر دلوار، شامگاه هفتم بهمن‌ماه، از سوی حوزه مقاومت سید‌الشهدا(ع) و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج روستاهای هم‌جوار در دبیرستان امام صادق(ع) روستای پهلوان‌کشی شهرستان تنگستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید‌ایوب موسوی، فرماندهی سپاه امام حسین(ع) بندر دلوار، در این مراسم بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، در مقیاس جهانی و بین‌المللی و همچنین در داخل مرزهای داخلی، در زمینه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند اما ناجوانمردانه توسط اتحادیه‌ اروپا به‌عنوان یک نهاد تروریستی معرفی می‌شود، توسط کسانی که خودشان بانی و پرورش ‌دهنده‌ تروریست‌های بین‌المللی هستند و داعش را به‌وجود آوردند.

وی شهید را مرزبان اعتقادات آرمانی و اسلامی در عرصه بین‌المللی دانست و ادامه داد: بهترین افراد ما در مقابله با این جریان تروریستی که به کودکان و زنان و مردان هیچ رحمی نمی‌کردند، شهید شدند.

فرماندهی سپاه امام حسین(ع) بندر دلوار در ادامه به تحلیل آثار مخرب حمله تروریست‌ها بر علیه مرزهای اعتقادی و مذهبی جبهه‌های مقاومت کشورهای منطقه پرداخت و تصریح کرد: چطور لشکر کفار کشورهای مهاجم و تروریست‌های نظام سلطه با آرایش نظامی و رسانه‌ای این جنایت‌های هولناک را به مانند به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی رقم می‌زنند و بعد از آن همه قتل و جنایت‌ها ادعا می‌کنید که ما مقابل تروریست هستیم و سپاه پاسدارانی که مقابل داعش ایستاد را تروریست معرفی کنید.

سرهنگ موسوی با بیان این مطلب که پیام شهدا ولایتمداری و آرمان شهدا پاسداری بصیرانه از نظام بود، تصریح کرد: امروز افتخار می‌کنیم به حضور باشکوه و ارزشمند شما عزیزان و این گواه آن است که تبلیغات و موضع‌گیری‌های مضحک دشمن، قطعاً تأثیری در این مسیر نورانی نخواهد داشت.

وی در ادامه با ابراز قدرت بازدارندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و در مقیاس داخلی و بین‌المللی، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از این مردم و مرز و بوم و انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده است و کوتاه نخواهد آمد و جان خود را فدای ملت، آب و خاک و نظام خود خواهد کرد.

در این محفل معنوی، غلامحسین کرمی، نماینده‌ مردم شهرستان دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، احمد لطفی، فرماندار شهرستان تنگستان، سرهنگ پاسدار احمد حیدری، فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان و جمعی از مردم و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای مجاور حضور داشتند.

یادآور می‌شود، این مراسم با برپایی موکب‌های روستایی در جوار آموزشگاه امام صادق(ع)، سخنرانی و روایتگری حجت‌الاسلام علی کریمی و مرثیه‌سرایی حاج محمدمهدی کریمی، اجرای گروه نمایش خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از ۱۵ خانواده شهید روستایی همراه بود.


زینب محمدی 

انتهای پیام
captcha