زنگ انقلاب در بیش از ۶ هزار مدرسه کرمان نواخته می‌شود
کد خبر: 4118300
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

زنگ انقلاب در بیش از ۶ هزار مدرسه کرمان نواخته می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زنگ انقلاب در صبح ۱۲ بهمن‌ماه در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته می‌شود.

زنگ انقلاب

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام‌الله دهه فجر گفت: زنگ انقلاب در صبح ۱۲ بهمن‌ماه در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته می‌شود. مراسم نواختن زنگ انقلاب اسلامی به‌صورت نمادین با حضور مسئولان استانی در دبستان دخترانه شاهد ناحیه دو کرمان نواخته می‌شود.

وی دیدار با خانواده شهدای فرهنگی را از دیگر برنامه‌های ۱۲ بهمن برشمرد و افزود: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای کرمان توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر استان از برنامه‌های پیش‌بینی شده در ۱۳ بهمن است. همچنین نشست هم‌اندیشی اجرایی سازی سند تحول بنیادین در مدارس استان با حضور جمعی از معلمان و استادان برجسته نظام تعلیم و تربیت کشور ۱۴ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

رضایی اظهار کرد: دیدار با فرهنگیان نقش‌آفرین در پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۱۵ بهمن و افتتاح و بهره‌برداری از مدارس روستای علی‌آباد و بلوک در شهرستان جیرفت در روز ۱۶ بهمن برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: در روز ۱۷ بهمن مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در شهر راین به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۸ بهمن جشن تکلیف ویژه ۴ دانش‌آموز دختر در مصلی امام علی(ع) کرمان و جشن انقلاب با حضور فرهنگیان و خانواده آنها در تالار دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سه مدرسه در شهرستان بافت در روز ۱۹ بهمن افتتاح و کلنگ زنی می‌شود و در روز ۲۰ بهمن دیدار با فرهنگیان نقش‌آفرین در پیروزی انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است.

رضایی ضمن دعوت از همه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پررنگ فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعاً مثل همیشه شاهد حضور حماسی و انقلابی و پرشور همه اقشار مردم خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha