220 مقاله به دبیرخانه همایش ملی «سیره علوی» ارسال شد
کد خبر: 4118353
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

220 مقاله به دبیرخانه همایش ملی «سیره علوی» ارسال شد

دبیر کمیته علمی دوازدهمین همایش ملی «سیره علوی» از ارسال 220 مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: این همایش ملی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» پنج‌شنبه، 13 بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

همایش ملی «سیره علوی»حمیدرضا زهره‌ای، دبیر کمیته علمی دوازدهمین همایش ملی «سیره علوی» در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری این همایش در 13 بهمن‌ماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد گفت: دوازدهمین همایش ملی «سیره علوی» ملی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و با حضور آیت‌الله محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن همایش‌های دانشکده فنی ـ مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد برگزار خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان سخنرانی آیت‌الله اراکی، حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎ فقیه در لرستان و فرهاد زیویار، استاندار لرستان، و ارائه مقالات برتر در قالب سخنرانی، برپایی نمایشگاه پوسترهای مقالات و همچنین برگزاری کارگاه پژوهشی را از بخش‌های مختلف این همایش ملی برشمرد.

دبیر کمیته علمی دوازدهمین همایش ملی «سیره علوی» از ارسال 220 مقاله علمی و پژوهشی از سوی پژوهشگران در سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ملی خبر داد و اضافه کرد: براساس عنوان و محتوی، مقالات به کمیته داوران ارسال و توسط داوران تخصصی در هر حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت با توجه به امتیازات کسب شده، مقالات در سه بخش سخنرانی، پوستر و درج در کتابچه و CD مجموعه مقالات همایش پذیرفته شدند.

زهره‌ای با بیان اینکه نتایج داوری مقالات ارسال شده به دوازدهمین همایش ملی سیره علوی از سوی دبیرخانه این همایش اعلام شده است، افزود: از مجموع این مقالات ارسالی 118 مقاله توسط دبیرخانه تایید شده که 16 مقاله در بخش سخنرانی، 29 مقاله در بخش پوستر و 73 مقاله نیز در بخش درج در مقالات علمی است.

وی با بیان اینکه برای کلیه پذیرفته‌شدگان گواهی شرکت و ارائه مقاله در همایش صادر شده است، اضافه کرد: با توجه به برنامه زمان‌بندی روز همایش در 13 بهمن‌ماه، نویسندگانی که مقالات آنان به‌صورت سخنرانی پذیرفته شده‌ است، باید نسبت به تهیه فایل ارائه سخنرانی اقدام کنند.

یادآور می‌شود، دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، در سال 89 در سومین دوره همایش ملی سیره علوی مشارکت داشته و در سال 92 نیز میزبان پنجمین دوره بوده و امسال هم میزبانی دوازدهمین دوره همایش سیره علوی را برعهده گرفته است.

در برگزاری این همایش ملی دفتر نمایندگی ولی‎ فقیه در لرستان و امام‌ جمعه خرم‎آباد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد، آموزش و پرورش، شهرداری خرم‎آباد، صدا‌وسیمای مرکز لرستان، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد بین‌المللی غدیر و دانشگاه لرستان مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha