رسانه‌ها در راستای روشنگری نسل جدید تکلیف بزرگی دارند
کد خبر: 4118472
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
فرمانده سپاه عاشورا:

رسانه‌ها در راستای روشنگری نسل جدید تکلیف بزرگی دارند

فرمانده سپاه عاشورا نیز با بیان اینکه رسانه ها می توانند تبلیغات سوء بیگاناگان را خنثی کنند، اظهار کرد: اصحاب رسانه در راستای روشنگری نسل جدید نسبت به حقایق انقلاب در جهت مقابله با بوق رسانه ای و تبلیغات دروغین استکبار تکلیف بر عهده دارند.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 10 بهمن ماه، در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر، با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند تبلیغات سوء بیگاناگان را خنثی کنند، اظهار کرد: اصحاب رسانه در راستای روشنگری نسل جدید نسبت به حقایق انقلاب در جهت مقابله با بوق رسانه ای و تبلیغات دروغین استکبار تکلیف بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه امروز دنیای تبلیغات و رساندن پیام های متعدد است، گفت: جامعه ما از لحاظ شخصیت و مسئولیت اجتماعی کاملا متفاوت با سایر کشورهای دنیاست چرا که انقلاب ما ادامه راه انبیا و منادی اسلام ناب است و مسئولیتی که برعهده رسانه هاست بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده با بیان اینکه امروز حکومت رسانه ای بر دنیا حاکم است، افزود: تفاوت فکری ایرانیان با شهروندان سایر کشورها کاملا مشهود است چرا که رسالت ما از هر لحاظ در راستای ایفای نقش یک انسان بر روی زمین است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مسیر ما کاملا مبتنی بر تبلیغات ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۴ معصوم است، اظهار کرد: در مصاف با غول رسانه ای که بدون وقفه در حال تولید و پخش اخبار منفی و سعی بر تاثیرگذاری بر افکار و روان ایرانی هاست، رسانه های ما باید امیدآفرینی کرده و صدای واقعیت ها و پیشرفت های انقلاب را به گوش جهانیان برسانند.

وی با اشاره به اینکه امروز خدا را به خاطر انقلاب اسلامی شاکریم، افزود: اگر به تمامی ابعاد انقلاب اسلامی نظر کرده و آن را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم، گویای گفته های دروغیت دشمنان است.

انتهای پیام
captcha