حضور ۱۴ نماینده لرستان در مسابقات سراسری قرآن خانواده کارکنان سپاه
کد خبر: 4118601
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

حضور ۱۴ نماینده لرستان در مسابقات سراسری قرآن خانواده کارکنان سپاه

مدیر مرکز فرهنگی و خانواده سپاه لرستان با اشاره به برگزاری مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه گفت: در این مرحله، ۱۴ نماینده استان در بخش‌های مختلف به رقابت خواهند پرداخت.

اعزام ۱۴ نماینده لرستان به مسابقات سراسری قرآن خانواده کارکنان سپاهحسن خوشبختی، مدیر مرکز فرهنگی و خانواده سپاه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه گفت: این مسابقات در مرحله مقدماتی و در سه بخش همسران، دختران و پسران کارکنان سپاه لرستان و در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق،‌ قرائت ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار و منتخبان آن، به مرحله نیمه‌نهایی راه‌ یافتند، کمااینکه در بخش پسران، رشته اذان به این دوره از مسابقات اضافه شد.

وی بیان کرد: پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی این مسابقات در آذرماه، ۱۴ نماینده از لرستان به مرحله نهایی که از امروز تا ۱۳ بهمن‌ماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود، راه یافتند.

خوشبختی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی مرکز فرهنگی و خانواده سپاه لرستان گفت: در کنار برگزاری مسابقات قرآنی خانواده کارکنان سپاه، برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن از جمله لحن، روخوانی، صوت، تجوید، فصیح‌خوانی، محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن، شناسایی و حمایت استعدادهای قرآنی و مربیان قرآن، به شکل سالیانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha