برگزاری نشست «واکاوی اغتشاشات ۱۴۰۱» در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4118983
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

برگزاری نشست «واکاوی اغتشاشات ۱۴۰۱» در حرم شاهچراغ(ع)

نشست «واکاوی اغتشاشات 1401، علل، عوامل و راهکارهای مقابله» با حضور اندیشمندان و اساتید درس انقلاب اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور در حرم شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است.

نشست «واکاوی اغتشاشات 1401»، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، نشست «واکاوی اغتشاشات 1401، علل، عوامل و راهکارهای مقابله» همراه با نشست سالانه اندیشمندان و اساتید درس انقلاب اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور امروز، 12 بهمن‌ در حرم شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است.

مراسم افتتاحیه این نشست صبح امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم شاهچراغ(ع)؛ آیت‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز برگزار شد.

پس از مراسم افتتاحیه، اساتید و اندیشمندان با شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تجدید میثاق کردند و سپس سخنرانی شکری، استاد دانشگاه امنیت ملی با موضوع پشت پرده‌های اغتشاشات ۱۴۰۱ به همراه گفت‌وگوی آزاد برگزار شد.

از دیگر برنامه‌های نشست برگزاری گفت‌وگوی آزاد استادان و اندیشمندان با موضوع پیشنهاداتی درباره مواجهه منطقی با اغتشاشات از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۴۵ است و پس از آن نیز میزگرد سعدالله زارعی، رویوران و بهمن شعیب با موضوع تحولات منطقه و نسبت آن با اغتشاشات از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و سخنرانی فؤاد ایزدی با موضوع نشانه‌های افول آمریکا از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

بخش سوم این نشست از صبح پنج‌شنبه، 13 بهمن ساعت 8:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور، حرزاده و  حجت‌الاسلام پناهیان آغاز می‌شود.

بعد از آن میزگردی با حضور مصطفی ملکوتیان، شفیعی‌فر و نیره قوی با موضوع واکاوی اغتشاشات ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۲ و بخش چهارم و بعدازظهر آن نیز با میزگرد نقد کتاب درسی انقلاب اسلامی با حضور شفیعی‌فرد، سیاه‌پوش، حجت‌الاسلام راجی از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ برگزار خواهد شد.

سخنرانی حرزاده از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۱۶:۳۰ و گفت‌وگوی آزاد با موضوع ارتقای تأثیرگذاری درس انقلاب اسلامی از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۱۵ و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۸ بخش پایانی این نشست خواهد بود.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha