پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌‌شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان «وشعالی»
کد خبر: 4118998
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌‌شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان «وشعالی»

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌‌شرقی با صدور پیامی مشترک، درگذشت مرحوم حاج یعقوب اسداله وشعالی پدر شهیدان والامقام یوسف و ایوب اسداله وشعالی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت، درگذشت پدر شهیدان وشعالیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز و عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌ شرقی با صدور پیامی مشترک، درگذشت مرحوم حاج یعقوب اسداله وشعالی پدر شهیدان والامقام یوسف و ایوب اسداله وشعالی را تسلیت گفتند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

کلمات عاجز از ایمان و ایثار انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای است که فرزندان خود را با تربیتی عاشورایی به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کردند، در این میان سوره صبر و ایثار پدران آن دلاورمردان شهید که در راه والای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ثابت قدم بودند بر تارک تاریخ پر افتخار این خاک پاک خواهد درخشید.

خبر درگذشت مرحوم حاج یعقوب اسداله وشعالی پدر شهیدان والامقام یوسف و ایوب اسداله وشعالی موجب غم و اندوه فراوان گردید.

اینجانبان با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این پدر والامقام، فقدان آن مرحوم را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم اسداله وشعالی و همه بازماندگان خصوصاً اهالی شهید پرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه معصومین از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام
captcha