غرب از گفتمان انقلاب اسلامی در جهان هراسان است
کد خبر: 4119666
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
یامین‌پور:

غرب از گفتمان انقلاب اسلامی در جهان هراسان است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: غرب از اهمیت گفتمان انقلاب اسلامی آگاه و از ایفای نقش آن در جهان هراسان است و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای از میان برداشتن گفتمان انقلاب اسلامی به‌کار می‌بندد.

وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانانبه گزارش ایکنا از قم، وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی، شامگاه ۱۵ بهمن‌ماه در مسجد حضرت زینب کبری(س) قم برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل حرکتی تاریخی و عظیم در این کشور شروع کرد که نباید از عظمت کار انقلاب اسلامی و امام راحل غافل شویم.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی، تمام جبهه استکبار و قدرت‌های جهانی در دشمنی با انقلاب اسلامی اتفاق‌نظر داشته و با همدیگر متحد بودند، افزود: علت دشمنی‌های جبهه استکبار با جمهوری اسلامی باید برای مردم تبیین شود. امروز غرب پس از ۳۰۰ سال در حال رسیدن به پوچی است و نشانه‌های اضمحلال و سستی آنان در حال نمایان است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی تنها اندیشه‌ای است که می‌تواند جایگزین سیطره غرب شود، بیان کرد: غرب از اهمیت گفتمان انقلاب اسلامی آگاه و از ایفای نقش آن در جهان هراسان است و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای از میان برداشتن گفتمان انقلاب اسلامی به‌کار می‌بندد.

یامین‌پور با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: این اقدامات در هیچ کجای دنیا و علیه هیچ کشوری سابقه نداشته است؛ اگر در آمریکا و کشورهای غربی بزرگترین جنایات هم رخ دهد خبری از آن در جهان منتشر نخواهد شد، اما کوچک‌ترین اتفاق در ایران به‌صورت گسترده در سراسر دنیا منتشر می‌شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه امروز جوانان کشور با اخبار منفی درگیر هستند و این محاصره دشمنان در راستای ناامیدی و ایجاد یأس در جامعه است، افزود: تصویری که جبهه استکبار از طریق رسانه‌ها به دنیا مخابره می‌کند، صدها برابر از مشکلات موجود بیشتر است.

یامین‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در عرصه رسانه‌ای و نبرد با تبلیغات دشمنان غفلت‌هایی داشتیم، ادامه داد: امروز در جنگ رسانه‌ای قرار داریم که در این راستا جبهه انقلاب اسلامی و فعالان این حوزه باید فعالیت‌های خود را تقویت کنند، چراکه این عرصه بسیار مهم است و اگر می‌خواهیم که در دنیا تغییری حاصل شود باید در عرصه رسانه و فناوری اطلاعات گام‌های بزرگی برداریم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: کشورهای غربی و آمریکایی با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان هستند که این مشکلات و نارسایی‌ها باید برای نسل جدید بیان شود؛ نباید در جنگ رسانه‌ای دشمن مغلوب و اسیر اخبار نادرست و جنگ روانی دشمنان شویم.

یامین‌پور با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ابتدای سال‌های جنگ تحمیلی دشمنان از دادن سیم خاردار هم به کشور دریغ می‌کردند، اما با پیشرفت‌های صورت گرفته امروز شاهدیم که برخی از کشورها نیازمند فناوری‌هایی ایرانی از جمله تجهیزات به روز نظامی هستند.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز اولویت جامعه به‌شمار می‌رود، تقویت نشاط و امیدآفرینی است که این امر با جهاد تبیین محقق خواهد شد. نباید به دشمنان اجازه دهیم که با دروغ‌های خود افکار عمومی جامعه را منحرف کنند، چراکه اخبار جعلی و شایعه‌ها جامعه را به سمت نابودی و سیاهی می‌کشاند.

انتهای پیام
captcha